Reklamsız Sözcü

Satışlardan memnun değil

Renault Zoe ile pazarlama stratejisini değiştirmeyi planlıyor.

10:495 Ocak 2013
Satışlardan memnun değil
Renault Zoe ile pazarlama stratejisini değiştirmeyi planlıyor.

Dünya çapında elektrikli otomobillerin çok az satması nedeniyle hayal kırıklığına uğrayan Renault, potansiyel müşterilerin ilgisini arttırmak için daha başarılı bir pazarlama stratejisi benimsemek istiyor.

Renault'nun küresel pazarlama yöneticisi Stephen Norman, “Araçların bağımsızlığını göstermemiz ve halka neler yapabileceklerini daha iyi bildirmemiz gerekiyor. Bence insanlar bu araçlarda mevcut olmayan kısıtlamalar icat ediyorlar” dedi.

Renault elektrikli otomobil pazarında pazar lideri olsa da, dünya çapındaki satışlar yeterince yüksek değil. Norman, “Şimdiki yapmamız gereken 2030'da ne yapacağımızla ilgili boş boş konuşmayı bırakıp o araçları satmak. Elektrikli otomobille ilgili iletilecek çok fazla mesaj var, bu konuda çaba göstermemiz gerekiyor” diye konuştu.

Renault gelecek yıl Renault Zoe'yu bütün elektrikli araçlarında öne çıkardığı bir avantaj olan, güç aktarım organlarının sessizliğine odaklanan bir kampanyayla piyasaya sürecek.

Norman insanların elektrikli araçları sadece sessiz oldukları için satın almayacağını kabul etse de, bunun kusursuz mühendislik ve verimliliği çağrıştıran bir nitelik olduğunu belirtti.

Norman Zoe'ya ilişkin, “İnsanların onu sürmeleri de gerekiyor. O son derece çevik ve çok güçlü frenleri olan bir araç” dedi. (ntv)

Son güncelleme: 15:3023.03.2015
SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet Whatsapp