Reklamsız Sözcü

Uzun bir cinsel yaşam için tüketilmesi gereken yiyecekler

1 Uzmanlar uzun bir cinsel yaşam için en önemli besinlerini açıkladı. İşte uzun bir cinsel yaşam için tüketilmesi gereken yiyecekler...
2 Çikolata: Bir araştırma günde bir parça çikolata tüketmenin cinsel dürtüyü arttırdığını ortaya koyuyor.
3 Çikolatanın afrodizyak etkisi yıllardır bilinir. Ayrıca çikolata mutluluk hissi verir ve beyindeki kimyasal hormonların salgılanmasına da yardımcı olur.
4 Kırmızı biber: Uzun süreli ereksiyon, güçlü boşalma ve kuvvetli bir orgazm sağlıyor.
5 Kırmızı biber ve kan akışının artmasına yardımcı oluyor.
6 Çavdar ekmeği: Testosteron üretiminde önemli olan çinko mineralinin vücutta muhafaza edilmesinde yardımcı.
7 Uzmanlar günde 3 dilim çavdar ekmeği öneriyor.
8 Tatlı patates: Araştırmalar, cinsel dürtüyü arttırıcı hormon alımlarını tıkayan civa gibi metallerin verecekleri zararı dengelediğinden, günde bir adet tüketilmesi gerektiğini söylüyor.
9 Bu faydalarının yanında bir çok hastalığa da iyi geliyor.
10 Arpacık soğanı: Potasyum zengini arpacık soğanı cinsel dürtüyü artırıyor.
11 Kereviz: Erkeklerin terinde bulunan androstenon maddesi içeriyor. Bu madde cinsel çekim hormonu feromon gibi işlev görüp cinsel uyarıları arttırıyor.
12 Marul: Sadece bir porsiyon marul bile günlük A vitamini ihtiyacının yüzde 82'sini karşılıyor.
13 Araştırmalar A vitamini eksikliğinin testis küçülmesine yol açtığını ortaya koyuyor.
14 Karpuz: ABD'de yapılan bir araştırmaya göre; karpuzun 6 diliminde dahi yeterli miktarda bulunan aminoasit, kan damarlarını genişletiyor. Karpuz bu özelliğinin yanında cinsel dürtüyü arttırıyor.
15 Karnabahar: İçindeki kimyasal kadınlık hormonu olan östrojenin seviyesini azaltıyor. Uzmanlar, çiçeklerine ayırarak günde bir baş tüketilmesini tavsiye ediyor.
16
17