Reklamsız Sözcü

2015’te televizyon reklamları azaldı

Geride bırakmaya hazırlandığımız 2015 yılında televizyonda yayınlanan reklamlar, bir önceki yıla göre 6 bin saat azaldı.

09:5728 Aralık 2015
2015’te televizyon reklamları azaldı
Geride bırakmaya hazırlandığımız 2015 yılında televizyonda yayınlanan reklamlar, bir önceki yıla göre 6 bin saat azaldı.

Interpress bünyesinde yer alan Nar Ajans’ın, televizyonda yayınlanan reklamlara yönelik araştırmasında, 2015 Ocak ayından bu güne kadar ekrandaki reklamların bir önceki yıla göre yaklaşık 6 bin saat azalarak toplamda 22 bin 593 saatte kaldığı, bu yıl yayınlanan spot sayısının da 3 milyon 681 bin 563 adet olduğu ortaya çıktı.

2015’te televizyonlardaki reklamlar üzerine yapılan Nar Ajans incelemesinde, gıdadan iletişime, finanstan inşaata, otomotivden turizme kadar 36 farklı sektörden 2 bin 700’e yakın marka ile kamu kurum ve derneğin reklamları arasında en çok reklamı yayınlanan markanın toplam 741 saat ile Turkcell olduğu belirlendi. İkinci sırada 681 saat ile Vodafone’un olduğu, üçüncü sırada ise 540 saatle Ülker’in bulunduğu tespit edildi. Ekranda reklamı yayınlanan markalar içinde, dördüncü ve beşinci sırada Avea toplam 475 saat, Algida’nın da 396 saatle yer aldığı saptandı. 2015 yılında ekranda en çok reklamı yayınlanan markalar sıralamasında ilk on sıra içinde Türk Telekom, Eti, TTNet, Finish ve Coca Cola’nın bulunduğu da saptandı.

SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet Whatsapp