DEMET CENGİZ / SÖZCÜ

Mudo, bir süre önce başladığı değişimi, Arzu Kaprol’ün hazırladığı koleksiyonla sürdürüyor. Paris Moda Haftası’nda bile defile yapan ünlü tasarımcının özel koleksiyonu hafta içi görücüye çıkacak.

Türkiye’nin en köklü perakendecilerinden Mudo, peş peşe açıkladığı yenilikçi projelere Arzu Kaprol ile devam ediyor. Arzu Kaprol’ün imzasını taşıyan koleksiyon 70 parçadan oluşuyor. Couture (kişiye özel) ve hazır giyim koleksiyonlar hazırladığını ve kendi ismini taşıyan 6 mağazanın yanı sıra dünyada prestijli 17 noktada tasarımlarının satıldığını belirten Arzu Kaprol, “Benim 6 mağazamın toplamı bir Mudo mağazası etmez tabii ki. Fiyatlar Arzu Kaprol hazır giyim ürünlerinden yüzde 40 daha ucuz olacak. Böylece daha geniş kesimlere ulaşabileceğim” dedi.

BÜYÜK SAHNEDE ŞOV

Kaprol, 14 Ekim’den itibaren 40 Mudo mağazasında ve online mağazalarda satışa sunulacak koleksiyonda ayakkabıdan kemere, trikodan pardösüye geniş ürün çeşidi bulunduğunu belirtti. Kaprol şunları söyledi: “Bizimki, marka ve tasarımcı arasında iyi bir sinerji örneği olacak. Ben couture ile bir yılda, çoğu ülke dışından 150-200 kişiye, hazır giyim ile de 6 bin kadar kişiye ulaşıyorum. Mudo ile bu rakam birkaç katına çıkacak. Bu tür işbirlikleri markalara katma değer katarken, tasarımcılara ise daha büyük sahnelerde şovlarını yapma imkanı tanıyor.”

KADINLARI UNUTMADI

Genç ve çalışan kadınları hedefleyen koleksiyon, ‘neşeli’ kadına vurgu yapıyor. Koleksiyondaki bir detay da yine kadınlarla ilgili. Üst grupta ense pervazlarında unutulmaya yüz tutan kutnu kumaşı kullanılıyor. Kamer Vakfı aracılığıyla kadınların elinden çıkan kutnu kumaşı kullanılarak kadına katkı da hedeflenmiş.

DEĞİŞİM DÜĞMESİNE BASTI

Mudo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Taviloğlu, ’Mudo’da değişim başladı’ ismini verdikleri bir dizi proje için, “Tüketici değişiklik istiyor, şaşırmak istiyor. Bunun için tasarımcılarla işbirliğine gittik” dedi.

Taviloğlu şöyle devam etti: “Mudo Collection’da kadın koleksiyonu Gamze Saraçoğlu’nun Kreatif Direktörlüğü’nde yeniden yaratıldı. Erkek koleksiyonunda ise Giray Sepin’in imzası var. Bu ay Maid In Love da yeni tasarımlarıyla geliyor. Arzu Kaprol ile de işbirliği yaptık. Kadınlar, gündüzden geceye devam eden tasarımlar bekliyor. Hızlı yaşam eve gidip üst değiştirmeye izin vermiyor. Bu koleksiyon buna ilaç olacak. Bu işbirlikleriyle biz niş yakalarken, mağazalara dinamizm ve yeni müşteri geliyor. Tasarımcı ise geniş kitlelere ulaşıyor. Maddi-manevi çok katkısı oluyor tasarımcıya.”

Arka planda pek çok değişiklik olmasına rağmen tüketicinin sadece tasarımları gördüğünü anlatan Taviloğlu, dövizdeki yükselişe rağmen fiyatları artırmadıklarını da vurguladı.