Reklamsız Sözcü

“Gerekirse teknisyeni helikopterle göndeririz”

Toyota Türkiye Distribütörü ALJ Holding, lüks sınıftaki markası Lexus’u, satışa sunuyor.

10:057 Aralık 2015
“Gerekirse teknisyeni helikopterle göndeririz”
Toyota Türkiye Distribütörü ALJ Holding, lüks sınıftaki markası Lexus’u, satışa sunuyor.

CEO Ali Haydar Bozkurt, yeni markası için, “Müşterimiz sorun yaşarsa gerekirse teknisyeni helikopterle yollayacağız” dedi.

Lizbon / PORTEKİZ

Toyota Türkiye Distribütörü ALJ Holding, Japon üreticinin lüks sınıftaki markası Lexus'u, satışa sunmaya hazırlanıyor. İlk etapta İstanbul Maslak'taki Lexus'a özel hazırlanan showroom'da boy gösterecek Lexus'ta hedef, toplamda 3 bin adet satılan süper lüks sınıfta hatırı sayılır bir pay almak. Ali Haydar Bozkurt, lüks ve sınırlı sayıda satılan markalar hakkında servis ve satış sonrası hakkında ön yargılar ve şüpheler oluşabildiğini vurgulayarak, yaptıkları altyapı yatırımlarıyla bunların önüne geçeceklerini söyledi. Toyota'nın tüm teşkilatının Lexus'a yönelik eğitim aldığını söyleyen Bozkurt, “Biz bu markaya çok güveniyoruz. İstanbul ve bayilerimizin olduğu şehirlerin dışında da Toyota teşkilatı Lexus'a yönelik tüm eğitimleri aldı. Lexus müşterilerinin herhangi bir sıkıntı yaşamayacaklarını söyleyebilirim. Farklı bir bölgede bir müşterimiz sorun yaşarsa gerekirse teknisyeni helikopterle yollayacağız ve sorunu çözeceğiz” diye konuştu.

LEXUS FARK YARATACAK

RX modelinin Portekiz'in başkenti Lizbon'da gerçekleştirilen test sürüşünde bir konuşma yapan Ali Haydar Bozkurt, premium segmentte halihazırda satılan tüm markaların karşısına bir rakip çıkaracaklarını ifade ederek, Lexus'un Toyota markasının çok dışında, ayrı bir anlayışı ifade ettiğini vurguladı. CT, IS, GS, LS, NX, RX ve RC olmak üzere toplamda yeni modeli pazara sunmayı hazırlandıklarını ifaden eden Bozkurt, şöyle devam etti: “Türkiye'de premium SUV satışları geçen yıl 9 bin 776 adet düzeyindeydi. Bu yıl da ekim sonunda 8 bin 619 oldu. Yılsonunda yine 10 binlik bir düzeye yaklaşacaktır. Bizim satışlarımızda amiral gemisi olacak RX ve NX modellerinin yer aldığı pazarda ise toplamda yaklaşık 3 bin adetlik bir satış oluyor. İşte biz bu 3 bin adetlik pazarda iddialı bir oyuncu olarak gelmeyi hedefliyoruz.”

5 YILDA BİN ADETLİK HEDEF

Lexus'un satış hedefleri konusunda ilk yıl için 250 adet seviyelerini tespit ettiklerini belirten Bozkurt, Lexus markasının 5 yıl içinde yılda bin adetlik satışa ulaşması vardı. Sanıyorum tahmin ettiğimizden çok daha önce bu rakamlara ulaşacağız” yorumunu yaptı.

 

LEXUS RX İKİ FARKLI MOTOR İLE GELİYOR

Dördüncü jenerasyon RX, iç ve dış tasarımda yapılan kapsamlı yenilikleri, verimli ve performanslı motorlar ile tamamlıyor. 2 farklı motor seçeneği sunan Yeni RX'de, RX 200t (2.0 litre turbo beslemeli dört silindirli motor, 6 ileri otomatik şanzıman) ve RX 450h (3.5 litre V6 hibrit, elektronik kontrollü ECVT) versiyonları bulunuyor. Aynı zamanda dört çeker sürüşe sahip hibrit modellerde yer alan E-Four arkadan itişli elektrik motoru, virajlarda gerçekleştirilen hızlanmalarda daha çabuk ve geliştirilmiş hızlanma tepkileri getiriyor. Verimlilik ve güç konusunda dikkat çeken Lexus'un hibrit modeli RX 450h, 262 beygir. ve 335 Nm tork üreten 3.5 litre V6 motora sahip. Hibrit güç ünitesiyle kombine edildiğindeyse toplam güç 313 beygire çıkıyor. Yüksek performansına karşın RX 450h'nin ortalama yakıt tüketimi 5.2 lt/100 km ve CO2 emisyonu ise yalnızca 120 g/km.

Son güncelleme: 10:0607.12.2015
SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet Whatsapp