Foto: Tuşla tanıtım videosu


Herhangi bir hizmetin çağrı merkezini aradığınızda sizi karşılayan telesekreterin istediğiniz menünün dahili numarasını öğrenmek için bekleyip dakikalarca zaman kaybetme derdini ortadan kaldıran yerli uygulama Tuşla ile hem zamandan kazanıyor, hem de sinirleriniz bozulmadan dilediğiniz hizmetten faydalanmış oluyorsunuz.

Yurt içindeki birçok kurum ve kuruluşa ait çağrı merkezlerinin dahili numaralarını kendi bünyesinde bulunduran ve çağrı merkezi numaralarını da bir rehber gibi barındırıyor.

Ücretsiz olan Tuşla uygulamasını telefonunuza kurduktan sonra “Çağrı Merkezleri” yazan sekmeyi açarak aramak istediğiniz kurumu ya da markayı seçiyorsunuz.

Seçtiğiniz kurum ya da markayı seçtikten sonra işlem yapmak istediğiniz konuyu ya da yaşadığınız sıkıntıya ait başlığı seçiyorsunuz ve telesekreterin yönlendirmelerini dinlemeden otomatik olarak dilediğiniz menüye ulaşmış oluyorsunuz.

Müşteri hizmet yetkilisine ortalama kaç dakikada erişebileceğinizi de gösteren uygulamada son olarak “Çağrı Merkezini Arayın” butonuna dokunarak aramanızı gerçekleştirebilirsiniz.
Dilerseniz marka ve kurumların resmi hesaplarına hızlı şekilde tweet de atabileceğiniz Tuşla uygulamasını bu bağlantıya tıklayarak indirebilirsiniz.