Reklam sektörünün duayen isimlerinden Osman Uslu, dört büyük iletişim şirketindeki (Publicis Yorum, Saatchi&Saatchi Istanbul, Nurun İstanbul ve Publicis Healthcare) yüzde 49’luk hissesini iletişim sektörünün global devi Fransız Publicis’e sattı.

Yaklaşık 35 yıldır sektörde faaliyet gösteren Uslu, Rekabet Kurulu onayının ardından 2006 yılında hisselerin yüzde 51’ini satarak ortak aldığı Publicis’e tüm şirketi devretmiş olacak.

Uslu, “Bu hisse satışı, Publicis’in bu dönemde Türkiye’ye olan inancını gösteriyor. Ben Publicis Groupe’a güveniyorum. Onlar da Türkiye’ye. Heyecanla kendi yeni yolculuklarımıza çıkıyoruz. 35 yıl boyunca kurduğum şirketlerde iki binden fazla nitelikli insanla çalışmanın mutluluğu ve onlara hep açık, şeffaf, dürüst ve ‘iyi insan’ olmalarını öğütlemenin gururu içindeyim” dedi.

Osman Uslu ünlü Yorum Ajans'ın kurucuları arasındaydı.