İstanbul’un trafik çilesinden bıkan ve müşterisine yakın olmak isteyen şirketlerin tercih ettiği hazır ofislerin yanı sıra düşük maliyetle prestijli bir iş adresi edinmek ve sekreterlik hizmeti almak isteyen yeni girişimcilerin tercihi sanal ofislerin sayısı her geçen gün artıyor.

Çok lokasyonlu bir ofis girişimi olan eOfis de hazır ofis, ortak ofis, çalışma masası, toplantı ve etkinlik salonları gibi çalışma alanlarının tam donanımlı kurulumunu yapıp işletiyor.

“Girişimciler, start-up’lar, küçük işletmeler ve çeşitli kuruluşlar için merkezi lokasyonlarda bulunan plazalarda, seçkin iş adresi olanağını çok uygun fiyatlarla sağladıklarını ve bu hizmeti altyapı kurulumu, telefon karşılama ve posta-kargo takibi gibi hizmetlerle de destekleyerek iş sahipleri için zahmetsiz ve konforlu çalışma alanları kurduklarını” belirten eOfis Pazarlama Müdürü Sibel S. Hill, 2011 yılından beri A+ plazalarda şubeleştiklerini ve şu an 16 farklı lokasyonda hizmet verdiklerini söyledi.

Müşterilerine tüm lokasyonları kullanabilme fırsatı tanıdıklarını bildiren Hill, müşterileri için ayda 15 bin çağrı karşıladıklarını, 3 bin adet kargo yönettiklerini söyleyerek sundukları güçlü altyapıyı vurguladı.

Sibel S. Hill şöyle konuştu:  "Bu modeli klasik ofis kiralama ile kıyasladığınızda öncelikle bu sistemde yatırım maliyeti yok. Aylık ödediğiniz giderler olarak baktığınızda ise maliyetiniz yüzde 45 azalıyor. Özellikle girişimciler ve Startuplar için bu modeller, iş hayatına attıkları ilk adımın sağlam olması için uzanan bir destek eli. Sıfır sermayeyle Teknokentlerde ofis kurulumu yapan girişimciler için bir sonraki adım işlerini riske atmadan doğru ofis kararını vermek. İşte bu noktada yeni ofis modelleri ve çalışma alanları devreye giriyor."

Hill, "Kuluçka Merkezleri" ile iletişim halinde olduklarını ve girişimcileri desteklemek için ellerinden gelen kolaylığı ve desteği sağladıklarını söyledi.