Mer­ce­des-Benz Fi­nan­sal Hiz­met­ler Pa­zar­la­ma Eki­bi, Twit­te­r’­ın ye­ni ‘web car­d’ tek­no­lo­ji­si­ni kul­la­na­rak di­rekt sos­yal med­ya üze­rin­den yü­rüt­tü­ğü kam­pan­ya ile­ti­şi­mi ile doğ­ru­dan po­tan­si­yel alı­cı­sı­na ulaş­tı ve hem oto­mo­bil sa­tı­şı ger­çek­leş­tir­di, hem de kre­di­len­dir­di. Dün­ya­nın ön­de ge­len mar­ka­la­rın­dan bi­ri olan Mer­ce­des-Benz Fi­nan­sal Hiz­met­le­- ri’nin, ger­çek­leş­ti­ri­len bu sa­tış sa­ye­sin­de pa­zar­la­ma dün­ya­sın­da da bir adım öne geç­ti­ği dü­şü­nü­lü­yor.