Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin yürüttüğü Turkey: Discover your own story (Türkiye: Kendi tarihini yaz) tanıtım kampanyasına destek veren şirketlerden Nestle ve Novartis Türkiye'deki son siyasi gelişmelerden duydukları rahatsızlıktan dolayı durumu gözden geçirme kararı aldıklarını belirtti.

Financial Times'ın dün duyurduğu haber ekonomi gündemine bomba gibi düşerken Nestle yetkilileri kampanyaya katılımlarını bekleme sürecine aldıklarını belirtirken Novartis durumu gözden geçireceklerini vurguladı.

[old_news_related_template title="Nestlé ve Novartis'ten flaş Türkiye kararı" desc="Türkiye'nin uluslararası arenada güvenini arttırmak Ekonomi Bakanlığı tarafından hazırlanan reklam kampanyası hakkında flaş bir gelişme yaşandı. Kampanyaya katılan 17 uluslararası şirketten biri olan Nestlé, kampanyaya katılımını askıya aldığını açıklarken bir diğer şirket Novartis ise şu an bir karar almadıklarını ancak gelişmeleri takip edeceklerini açıkladı. Şirketlerin bu kararı, Türkiye'de yaşanan son gelişmelerin marka değerlerini etkilememesi için aldığı öne sürüldü. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/04/123-9.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2017/ekonomi/nestle-ve-novartisten-flas-turkiye-karari-1819219/"]

'TÜRKİYE'YE YATIRIM YAPIN' ÇAĞRISI YAPIYORLARDI


Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin resmi Youtube hesabında geçen hafta yayımlanan videolarda. Neste Türkiye CEO'su Felix Alleman ve Novartis Türkiye Başkanı Peter Catalino Türkiye'ye yatırım yapmanın kolay olduğunu ve iş yapmanın kârlı bir ülke olduğunu belirtiyorlar.

NESTE TÜRKİYE CEO'SU FELLIX ALLEMAN'IN YER ALDIĞI TANITIM FİLMİ

NOVARTIS TÜRKİYE BAŞKANI PETER CATALINO'NUN YER ALDIĞI TANITIM FİLMİ