Reklamsız Sözcü

Nettexpo ilk fuar hazırlıklarına başladı

Nettexpo.com normal bir fuara göre 100 kat fazla ziyaretçiyi yüzde 99 oranındaki maliyet tasarrufu ile şirketlerle buluşturuyor. KOBİ’lerden dev sanayi kuruluşlarına kadar ticaret hayatının en büyük sorunları arasında yer olan pazar arayışını sona erdiren portal, tek dijital fuar olma özelliğini taşıyor.

08:1417 Mayıs 2017
Nettexpo ilk fuar hazırlıklarına başladı
Nettexpo.com normal bir fuara göre 100 kat fazla ziyaretçiyi yüzde 99 oranındaki maliyet tasarrufu ile şirketlerle buluşturuyor. KOBİ’lerden dev sanayi kuruluşlarına kadar ticaret hayatının en büyük sorunları arasında yer olan pazar arayışını sona erdiren portal, tek dijital fuar olma özelliğini taşıyor.

Nettexpo.com tarafından 17 Temmuz – 17 Ağustos tarihleri arasında düzenlenecek Makine ve Teknolojileri fuarı dijital ortamda hazırlıklarına başladı. Portal üzerinden düzenlenen fuarda sanayi kuruluşları normal bir fuar alanı gibi ürünlerini, fabrikalarını 360 derece gezi imkânı ile tanıtma fırsatı bulacak.

Firma yetkililerinin kartvizitlerini QR kodu ile gönderme kolaylığının da sunulduğu fuarda iletişim kanallarının güçlü bir şekilde kullanıldığı bilgilendirme sistemi de kuruldu.

DÜNYA ELİNİZİN ALTINDA

Ziyaretçiler dünyanın her hangi bir yerinden tablet, telefon ve PC üzerinden dijital olarak istedikleri salonda gezme imkânının yanı sıra firma logoları üzerinden de istedikleri firmayı ziyaret ederek bilgi alma fırsatını yakalayacak.

Aynı anda 5 kişinin görüntülü konuşabileceği interaktif toplantı imkânı sayesinde uzak mesafelerin dezavantajını ortadan kaldırmayı hedefleyen Nettexpo.com da şirketler, ziyaretçilerine e-katalog sunabilecek ve dileyen bu kataloğu PDF formatında da indirme imkanı bulunacak.

SOSYAL MEDYA GÜCÜ

Portal üzerinden sunulan ayrıcalıkların tüm dünyada duyurulacağı ve yurt dışından da katılımların sağlanacağı dijital fuar için iletişim kanallarının tümünün kullanılması hedeflendi. Sadece Türkiye' de değil, Dünya genelinde de hedeflenen pazarların elde edilmesini sağlamak amacı ile ülkelerin basın kuruluşlarında da yayınlanacak reklamlarla dijital fuar tüm dünya ya taşınacak.

Fuarı sanal ortama taşıyan Nettexpo, günümüz iletişim araçlarının en güçlüsü haline gelen sosyal medyayı da aktif şekilde kullanarak dünya çapında sosyal medyada yapılacak çalışma ile katılımcı ve ziyaretçi sayısında artış sağlamayı planlamakta.

YÜZDE 70 DEVLET DESTEĞİ

Fuar merkezlerindeki bir fuara göre yüz misli daha fazla ziyaretçiyi çevrimiçi ortamda buluşturmaya hazırlanan dijital fuar sayesinde şirketlerin yüzde 99 tasarruf etmesi hedeflendi. Fuarlara harcanan paranın yüzde 10'luk kısmı ile portala giriş yapan şirketler, yapmış oldukları harcamanın yüzde 70'lik kısmını devlet teşviki kapsamında geri alarak daha ekonomik şartlarda daha geniş kitlelere ulaşma fırsatı bulacak.

Metropolitan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Metehan Ömer Solak, normal fuarda yapılan nakliye, yolculuk, konaklama, yemek, hostes, stant, promosyon ve ikram gibi masrafları sıfıra indirdiğini, katılımcıların yapacağı harcamanın yüzde 70’lik kısmının devlet teşviki olduğundan şirketlerin neredeyse hiçbir masraf yapmadan ürünlerini sergileyebileceğini aktardı.

1
Son güncelleme: 13:1517.05.2017
SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet Whatsapp