NN Group, yeni nesil teknolojiler ile değişen insan davranışlarını sigorta sektörüne hızla yansıtmak amacıyla ilk kez Türkiye’de bir Fintech (Finans Teknolojileri) işbirliğine imza attı. NN Hayat ve Emeklilik ve Sigorta Cini’ne ek olarak ülkemizdeki yatırımlarına bir yenisini daha ekleyen NN Group, Türkiye’nin önde gelen kredi karşılaştırma platformu Hesapkurdu.com’un %18’lik hissesini satın aldı. Bu stratejik işbirliği sayesinde NN Hayat ve Emeklilik de Hesapkurdu.com üzerinden yapılacak satışlarında uzun dönemli münhasırlık elde etti.

ÇOK MUTLUYUZ

NN Hayat ve Emeklilik Genel Müdürü Marius Popescu Hesapkurdu.com işbirliği ile ilgili düşüncelerini anlatırken “Türkiye’nin önde gelen kredi ve sigorta karşılaştırma platformu Hesapkurdu.com ile işbirliğimizi duyurmaktan çok mutluyuz. NN Hayat ve Emeklilik olarak teknolojiye, tasarıma ve veriye yatırım yapan bir şirket olmak istiyoruz ve bu anlamda bizi bu noktaya taşıyacak dijital ortaklıklara yatırım yapma arzusundayız. Türkiye’de her geçen gün daha fazla kişinin finansal gereksinimlerini online platformlardan karşıladığını gözlemliyoruz.  Hesapkurdu.com ile işbirliğimiz sayesinde hayat sigortası ve bireysel emeklilik alanında sunacağımız online kullanıcı-dostu müşteri deneyimi ve ürünlerimiz ile hizmet seviyemizi artırarak sektörde fark yaratacağımıza inanıyorum.”  ifadelerini kullandı.

ÇALIŞMALAR GENİŞLİYOR

Hesapkurdu.com Kurucu Ortağı Ömer Paksoy, konuşmasında   “Bankalar ve sigorta şirketleriyle çalışmalarımızı hızla genişletiyoruz ve derinleştiriyoruz. Hedefimiz, müşterilerimizin her zaman en uygun kredi ve sigorta ürünlerini bulmasına yardımcı olmak ve onlara en hızlı ve en kolay deneyimi sunmak. Bu sayede banka ve sigorta ürünleri arayan herkesin referans noktası haline geleceğimize inanıyoruz. NN Hayat ve Emeklilik ile işbirliğimiz bize güç katacak ve hedeflerimize ulaşmamızı hızlandıracak.”  dedi.

TÜM BANKALARI KAPSAYACAK ŞEKİLDE SÜRDÜRECEĞİZ

Hesapkurdu.com Kurucu Ortağı Onur Tekinturhan ise bu yatırımın finansal okuryazarlık konusunda yaptıkları çalışmalara da etki edeceğini vurgulayarak “Finansal ürün ve süreçleri şeffaflaştırarak tüketicinin doğru kararlar vermesini sağlamaya odaklanıyoruz. Bu sayede her ay 200 bin yeni kullanıcının kredi başvurusu için güvendiği, ilk tercih ettiği başvuru kanalı haline geldik. Eğitici ve kaynak nitelikli içerik çalışmalarımızı tüm banka ve sigorta ürünlerini kapsayacak şekilde sürdüreceğiz.”  ifadelerini kullandı. Girişimcilik ruhunu harekete geçirerek inovasyonu artırmak için geçtiğimiz iki yılda Hollanda, Macaristan, İspanya, Japonya, Polonya ve Türkiye’de Sparklab inovasyon departmanlarını kuran NN Group içerisinde stratejik anlamda ilk Fintech ortaklığının kurulmasını sağlayan departman Sparklab Türkiye oldu.