ve @TurkishAirlines cihazı ekranı çatlamış olarak iade ediyor. Tutanak tuttum, bakalım ne olacak. pic.twitter.com/tEk3mZH5l9
— Ekim Nazım Kaya (@ekimnazimkaya) March 28, 2017
Daha sonra THY kendisinin hasarının karşılanacağını belirten bir yazıyı girişimciye teslim etti.
Here we go. pic.twitter.com/3hmhTbEL6D
— Ekim Nazım Kaya (@ekimnazimkaya) March 28, 2017
Konuyla ilgili Kaya'yla Twitter üzerinden iletişime geçen THY Müşteri Destek Birimi ise özür dileyerek Kaya'dan hasarlı bagaj referans numarasını istedi. Ardından kendisine THY Bagaj Hizmetleri Yönetim Müdürlüğü tarafından gönderilen e-postayı paylaşan Kaya, "Önce hasarlı bavuldan bahsediyorlardı, şimdi laptop olarak düzelttiler. RT'ler işe yaradı sanırım, gayet hızlı ilerliyor süreç." ifadelerini kullandı.
Önce hasarlı bavuldan bahsediyorlardı, şimdi laptop olarak düzelttiler. RT'ler işe yaradı sanırım, gayet hızlı ilerliyor süreç :) pic.twitter.com/7ppz3IiIxd
— Ekim Nazım Kaya (@ekimnazimkaya) March 28, 2017