Özellikle oto sanayiden veya bayilerden lastik, yedek parça gibi otomotiv ürünü satın almanın zorluğunu yaşayan kadın tüketiciler için e-ticaret vazgeçilmez kanallardan biri durumuna geldi. Hepsiburada Grup Satın Alma Direktörü Hidayet Calayır, “Geleneksel perakendenin e-ticarete evrilmesi bugünün kaçınılmaz trendi. Bu değişimden kuşkusuz otomotiv sektörü de etkileniyor. Bugün Hepsiburada oto aksesuar kategorisi altında tüketicilere ulaştırılan toplam ürün miktarının Hepsiburada cirosuna oranı yüzde 3’ün üzerinde. Aylık 3 milyon ziyaretçinin uğradığı bir kategoriden bahsediyoruz. Bunun yüzde 10’dan fazlasını kadın tüketiciler oluşturuyor. Kadın tüketicilerin oranı bu kategoride 4 yılda neredeyse 7 kat arttı. Bu kategoride, 2013’ten itibaren her yıl yüzde 100’ü bulan büyüme gerçekleşiyor” diye konuştu.