İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinde yapılan ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ 2016 yılında 36 kategoriyi, 2017 yılında ise 40’tan fazla sektörde 46 kategoriyi kapsayacak şekilde genişletildi. 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşerek yapılan araştırma sonuçları Halk Jürisi tarafından değerlendirilerek, yılın en başarılı markları ve paydaşları belirlendi.

Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Uzun, ‘’Öncelikle, ülke çapında gerçekleştirilen bu değerli araştırma nedeniyle Marketing Türkiye ile Akademetre’yi içtenlikle kutluyorum. Yılın itibarını en çok arttıran iletişim ajansı seçilmiş olmamızdan dolayı büyük gurur duyuyorum. Bizlere bu gururu yaşatan, Lobby’nin itibar mühendisleri olarak adlandırdığım değerli çalışma arkadaşlarıma ve işbirliği yaptığımız markalarımıza içten teşekkürlerimi sunuyorum’’ dedi.