Snapchat kullanıcıları Ocak ayı boyunca animatik Cem Yılmaz filtresini kullanarak onunla selfie çekme fırsatı yakalıyor.

İşCep filtresiyle selfie çekerek SnapChat’te arkadaşlarıyla paylaşanların oranı %5’in, çektiği selfieyi paylaşmak yerine telefonuna kaydedenlerin oranı ise %9’un üzerinde. Böylece İş Bankası’nın sponsorlu filtresini gören Snapchat kullanıcılarının %14’ünün filtre ile etkileşime geçtiği görülüyor. Snapchat platfomu üzerinden yapılan marka işbirliklerinin globaldeki başarılı kampanya ortalamalarına bakıldığında Türkiye’de ilk kez yapılmış olan bu çalışma başarısı ile dikkat çekiyor.

İş Bankası’nın reklam yüzü Cem Yılmaz bir süredir animatik karakteri ile O İş Cepte reklam serisinde hem güldürüyor hem de İş Bankası’nın mobil uygulaması olan İşCep’in yeniliklerinden haberdar ediyor.

Dijital mecralarda sürekli olarak yürüttüğü iletişim çalışmalarını Snapchat gibi farklı bir alanda mecra özelinde özgün içerikler yaratarak farklılaştıran İş Bankası, yenilikçi çalışmalar ile dikkat çekiyor.