Alessandro Michele'in 2015 yılında kreatif direktör olmasından bu yana yükselişte olan Gucci, Rihanna ve Harry Styles gibi ünlülerin akın ettiği defileleri, yaptığı kampanyalar ve 2017’nin ikonik parçalarından sayabileceğimiz Gucci logolu tişörtüyle listede başı çekiyor.
screenshot_20171208-130456 Rihanna'nın Gucci logolu tişörtü listede başı çekiyor
İşbirliğinin her iki marka için faydalı olduğunu ispatlayan Louis Vuitton ve Supreme iki ve üçüncü sırada yer alıyor. Bu yıl, Louis Vuitton x Supreme'i saplantı haline getiren sadece moda değildi. Ferrari’sini ve tabutunu Louis Vuitton x Supreme monogram kaplatan birkaç kişi, bu iki markayı kafalarına son derece takmış görünüyorlardı.
Louis Vuitton Louis Vuitton
Instagram’ın popüler markalarından ve listede yer alan diğer markalara göre ulaşılabilir fiyatları olan Los Angeles merkezli Fashion Nova, Kylie Jenner tarafından tanıtıldıktan sonra yükselişe geçti. Chanel ve Yves Saint Laurent ise beş ve altıncı en çok aranan marka oldu.
Yves Saint Laurent'in disko çizmeleri de uzun süre konuşulmuştu. Yves Saint Laurent'in disko çizmeleri de uzun süre konuşulmuştu.
YSL’in ardından siyasi duruşlarıyla tanınan iki marka geliyor: Dior ve Dolce & Gabbana. Dior'un tasarımcısı Maria Grazia Chiuri, Chimamanda Ngozi Adichie ve Linda Nochlin'e atıfta bulunduğu sloganlı tişörtler üretti. Dior'un Paris'teki muazzam retrospektif sergisi de, görünürlüğünü artırdı. Dolce & Gabbana ise First Lady Melenia Trump aracılığıyla politik alana girdi. İtalyan moda evleri Valentino ve Moschino ilk 10’da yer alan son iki marka oldu.
Melanie Trump'ın Dolce&Gabbana çiçekli ceketinin de markaya büyük etkisi olduğu konuşuluyor. Melanie Trump'ın Dolce&Gabbana çiçekli ceketinin de markaya büyük etkisi olduğu konuşuluyor.