Reklamsız Sözcü

Her gün yeni bir başlangıç olsun umuduyla

Edwards, 2016 yazında marka karmasını genişleterek modaseverlere gün boyu eşlik edebilecek ürünler sunmaya devam edecek.
Yasemin CANDEMİR
10:4124 Ocak 2016
Her gün yeni bir başlangıç olsun umuduyla
Edwards, 2016 yazında marka karmasını genişleterek modaseverlere gün boyu eşlik edebilecek ürünler sunmaya devam edecek.

Yaşam stilini oluşturan küçük ayrıntıları önemseyen markalar kazanıyor. Trendi koleksiyonları, farklı markaları aynı çatı altında toplamak ve çeşitlilik enerjisiyle moda severlere ulaşmak çağın mottosu. Edwards bunu başarabilen markalardan biri. Markanın başında günümüzün pazarlama dâhilerinden biri kabul edilen Füsun Kuran var. Kuran ile kaybetmek istemedikleri yegane bakış açıları genç ve çağdaş olmayı konuştuk…

Edwards'ın alametifarikalarını kısaca özetleyebilir misiniz?
Yaşam stilini oluşturan küçük ayrıntıları, tarz sahibi ürünleri, en yüksek kaliteyi, en trend koleksiyonları aynı çatı altında en ulaşılabilir fiyatlar ile moda severlere sunmak.

ÇAĞDAŞ VE ULAŞILABİLİR

Edwards aslında uzun yıllardır Türkiye'de. Ama sınırlı noktada kalite tutkunları ile buluşabiliyordu. Nasıl bir yapılanma ve değişiklik Edwards'ı tekrar hayatımıza dahil etti?

Evet söylediğiniz gibi Edwards, 1994'ten bu yana üstün hizmet anlayışı ile moda tutkunlarıyla buluşuyordu. Markanın benim yönetimime dahil olması sonrası marka karmasını başarıyla yaptık. Yeni konseptteki ilk mağazayı 2015 Mayıs ayında Akmerkez'de açtık. Edwards markasını “young and contempo” kimliği ile yeniden yorumlayarak, “çağdaş” ve “ulaşılabilir” moda anlayışını daha geniş kitlelere ulaştırmak istedik. Zaten distribütörü olduğumuz Brooks Brothers markamızın genç bir koleksiyonu Red Fleece, Edwards mağazamızın ana hatlarını oluşturuyor

SEKTÖRÜ İYİ BİLİRİM

Füsun Kuran ismi artık “Pazarlama Dâhileri”nin içinde geçiyor. Bu başarının Edwards'la da bir ilgisi var mı?
Öncelikle çok teşekkürler. Çok uzun yıllardır perakende dünyasındayım. Sektörü ve dinamiklerini çok iyi biliyorum. Bu deneyim ve tecrübelerimin Edwards'ın yeniden yapılandırma sürecinde, yeni konseptinin geliştirilmesinde ve marka gamının belirlenmesinde büyük rolü oldu. Gençler farklı markaların bir arada bulunduğu mağazaları daha çok tercih ediyor. Çünkü tek bir çatı altında sevdikleri tasarım

“KULLAN AT” DÖNEMİ BİTTİ

Moda sürekli değişiyor. “Kullan-at” bölümünden tekrar “Bir kere al ama en iyisini al” mottosuna geri döndük. Bu değişimi nelerle açıklıyorsunuz?
Günümüzde pek çok kişi zamansız tasarımları tercih ediyor. Çünkü zamansız tasarımlar, tüm trendlere karşı koyan, her yeniliğe, her gelişmeye ayak uyduran haliyle daima hayranlık uyandırır. Bu nedenle alışveriş yaparken modanın ve trendlerin kurbanı olmamak için zamansız tasarımları tercih etmek her dönem için geçerli bir trend.

KENDİNİ GENÇ HİSSEDER

Edwards kadın ve erkeği kimdir, nasıl tanımlarsınız?
Edwards erkeği ve kadını, hangi yaşta olursa olsun kendini genç hisseder. İş hayatı ne kadar yoğun olursa olsun, kendine ve sevdiği şeylere vakit ayırır. Hayat görüşü, vizyonu iş ve evle sınırlı olamayacak kadar zengindir. Zamanı kıymetlidir, o yüzden onu mümkün olduğu kadar kaliteli bir şekilde değerlendirir.

Yeni konseptte hangi markaları aynı çatı altında moda severlerle buluşturuyorsunuz? Bu markaları seçerken nelere dikkat ettiniz?
Yeni konseptimizin temelini güçlü bir marka üzerine kurmak istedik. Yaklaşık 200 yıldır Amerika'da bir efsane haline gelen Brooks Brothers'ın klasik tasarımlarına genç ve dinamik bir dokunuş katan genç koleksiyonu Red Fleece'i seçtik. Mağazadaki ürün gamının çoğunluğunu Brooks Brothers Red Fleece ürünleri oluşturuyor. Brooks Brothers'ın yanı sıra Sisley, Mark Nason Skechers, Sperry Top Sider, Graf Von Faber Castell, House of DIV, Armaggan ve Replay'in en yeni kadın ve erkek koleksiyonlarından oluşan geniş bir ürün yelpazemiz var. Mağazacılığımız büyüdükçe marka karmamız da çeşitlenerek büyüyecek. Zaten House Of DIV'in özel tasarım ürünleri mağazalarımızda yer alıyor.

SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet