Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Bakım ürünü reklamı fazla seksi bulununca yasaklandı
Bakım ürünü reklamı fazla seksi bulununca yasaklandı
İngiltere Reklamcılık Standartları Kurumu (ASA) bir ağda ve traş köpüğü ürününü gelen tepkiler üzerine yasakladı. Gerekçe olarak kadın vücudunun "aşırı cinselleştirilmesi" sunuldu.
Yaşam 13 Temmuz 2017 - 11:27

ASA yetkililerinin, 17 kişiden şikayet aldıklarını açıkladıları reklam fazla seksi olduğu sebebiyle yasaklandı. BBCTürkçe’nin haberine göre, ITV ve Channel 4 televizyon kanallarında da gösterilen reklamda kadınların kasıklarının yakın çekim görüntüleri kullanıldı. Kadınların giydiği mayo ve çamaşırlar benzerlerine oranla daha “teşhir edici” bulundu.

reklam22

PÜRÜZSÜZLÜĞÜ BELİRTMEK İÇİN YAKIN ÇEKİM KULLANDIK

Reklamı veren şirketin sahibi konu hakkında sorumsuzca ya da hakaret içeren görüntüler içermediğini savundu. Şirketten yapılan açıklamada, 18-34 yaş arası kadınların hedeflendiği reklamda, ürünün bikini bölgesinde pürüzsüzlük sağladığını göstermek için yakın çekimler yapıldığı vurgulandı.

Yaşam 13 Temmuz 2017 - 11:27