Reklamsız Sözcü

Meyvenin keyfine varın, cildinizi parlatın!

Güneşin içimizi ısıttığı, baharın enerjisini hissettiğimiz şu günlerde bol bol meyve tüketmemiz gerek.
00:5716 Nisan 2016
Meyvenin keyfine varın, cildinizi parlatın!
Güneşin içimizi ısıttığı, baharın enerjisini hissettiğimiz şu günlerde bol bol meyve tüketmemiz gerek.

Birgan BiLEKE

Güneşin içimizi ısıttığı, baharın enerjisini hissettiğimiz şu günlerde bol bol meyve tüketmemiz gerek. Bu şekilde bir ısınıp bir soğuyan havalardan korunmak için gerekli vitaminleri alırken bir yandan da kusursuz bir cilde sahip olabiliriz.

Kivi
Genç kalmak isteyenlerin bol bol tüketmesi gereken kivi, C vitamini açısından çok zengin. Bağışıklık sistemini de güçlendiren kivi özü içeren kremleri kullanmak ciltte oluşan yaşlanmayı geciktiriyor.

Çilek
Bir avuç çilek, bedenin kolajen üretimi için gerekli olan antioksidanı içerir. İçeriği, bir insanın günlük C vitamini ihtiyacını da karşıladığından günde üç-dört çilek yemek iki ay içinde ciltte büyük değişimlere yol açar.
Üzüm
İçeriğindeki demir kansızlığa çok faydalı olduğundan üzüm sağlık açısından büyük önem taşır. Siyah üzümün kansere karşı koruma sağladığı da bilimsel araştırmalarca ortaya konmuştur. B vitamini deposu da olan üzümün tanesini sıkıp yüzünüzde on dakika bekletmek parlak bir cilde kavuşmanıza destek sağlar.
Elma
Elmanın içeriğindeki A, B1, B2 ve C vitaminleri cildin sıkılaşmasına neden olur. Cildi gençleştirme etkisine de sahip olan E vitamini yönünden zengin olan elma, 20'ye yakın mineral ve meyve asidini barındırdığından mutlaka tüketilmelidir.

SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet