Reklamsız Sözcü

Vitamin ihtiyacınızı içecek tercihinizle karşılayın

Hava halen soğuyup ısınmaya devam ediyor. Sıcak havalarda serinlemek için tüketeceğimiz içecekler belli.
01:0227 Mayıs 2016
Vitamin ihtiyacınızı içecek tercihinizle karşılayın
Hava halen soğuyup ısınmaya devam ediyor. Sıcak havalarda serinlemek için tüketeceğimiz içecekler belli.

Hava halen soğuyup ısınmaya devam ediyor. Sıcak havalarda serinlemek için tüketeceğimiz içecekler belli. Serin havalarda ise nezle ya da grip olmamak için vitamin açısından zengin içeriğe sahip, glisemik indeksi düşük sıvıları tüketmeye özen göstermek size sağlık açısından avantaj sağlar.

Tüketeceğiniz içecekleri seçerken özenli davranmanız çok önemli. Çünkü yanlış tercih yapmak sağlığınızı olumsuz yönde etkileyebilir. İşte bu nedenle ferahlamak için glisemik indeksi düşük ve vitamin ihtiyacınızı karşılayan içecekleri tercih edebilirsiniz. Bu noktadan yola çıktık ve Aroma Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk'a meyve sularına dair tüm merak ettiklerimizi sorduk…

Farklı damak tatlarına hitap ediyoruz

üretim sürecinde meyvelerin doğal içeriklerinin korunduğu ürünler tüketmenin önemini belirten Mahmut Atom Duruk, “Beslenme uzmanları, sağlıklı beslenme konusunda bilgi verirken glisemik indeksi düşük gıdalar tüketmenin önemini belirtiyor” diyor. Kendilerinin de glisemik endeksi düşük ürünler ürettiklerini belirtirken farklı damak tatlarına da hitap ettiklerini söylüyor.

21

Doğal şeker kullanmak önemli

“ÜRetim sürecinde meyvenin zengin içeriğini korumak ve farklı tatları başarıyla sentezlemek büyük önem taşıyor. Bu süreçte sağlığı birinci planda tutmak çok önemli” diyen Duruk sözlerine şöyle devam ediyor: “Doğanın bize en güzel hediyesini lezzetli meyve sularına dönüştürürken önce sağlık diyor ve glisemik indekse özen gösteriyoruz.”

26

Glisemik indeks nedir?

Besinlerde bulunan karbonhidratların kan şekerini yükseltme hızına ‘glisemik indeks' adı verilir. Eşit miktarda karbonhidrat içerseler de yiyeceklerin kan şekerini artırıcı etkileri birbirinden farklıdır. Bazı besinlerin glisemik indeks değerleri düşük, bazılarının ise yüksektir. Benzer besinler içerisinde daima glisemik indeks değeri düşük olanların tercih edilmesi daha sağlıklıdır.

SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet