Günde 10 dakikada daha sıkı bir vücut

Ocak 24, 2013 |

Üst bacak ve kalçalarınızın yaza kadar biçimli olmasını istiyorsanız yazdığımız önerilere kulak verin! Eğer sıkı sıkıya bağlı kalır ve günde sadece 10 dakika ayırarak bu üç kuralı yerine getirirseniz üç ayda sizin bile şaşırtan bir vücudunuz olabilir…

Bol bol su için
Günde en az iki litre su içmeyi alışkanlık haline getirin. Tüm sorunlar vücut susuz kaldığı noktada ortaya çıkıyor.

Yer hareketi 
Her gün, günün hangi saati olduğu önemli değil, mutlaka yere uzanıp kalçalarınızı indirip kaldırın. Her indiriş kaldırış sırasında 10 saniye havada tutmaya çalışın. Bu hareket karın kaslarınız için de faydalı.  En az 10 dakika ara vermeden yapın. Yürüyüş, bisiklet gibi egzersizlerde sağlığınız için faydalı. Taksi ya da otobüs kullanmak yerine yürüyebileceğiniz mesafeleri mümkün olduğunca yürüyün.

Masaj ve soğuk su
Hemen her yerde bulabileceğiniz ve fiyatları 30 TL’yi geçmeyen masaj aletlerinden bir tane edinin. Her gün 10 dakika sıkılaşmasını istediğiniz bölgelere masaj yapın. Banyo sırasında sıcak suyun ardından yapılacak soğuk su kompresi de selülitler için faydalı olur.



YORUMLAR

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Sözcü veya sozcu.com.tr sorumlu tutulamaz.

DİĞER HABERLER

Vitamin deposu kış sebzeleri

C vitamini vücuttan zararlı maddelerin atılmasını sağlayarak savunma sistemini güçlendirir...

Saçınız dökülmesin istiyorsanız…

Saçlarınıza bakım ürünleri kullanarak sağlık kazandırırken, 6-8 hafta aralıklar ile saçlarınızın kırıklarını kestirin.

Trafikte geçirilen zaman ve bel sağlığı

Otomobiller, otobüsler ve metrobüsteki yüksek vibrasyon kas aktivitelerini arttırır.

Arınmanın anahtarı: Lifler…

Kaslarımızı düzenli bir frekansta çalıştırmalı ve kan akımını hızlandırarak hücrelere detoks etkisi yaratmalıyız.

Cilt özellikle kışın korunmalı!

Geçiş dönemi yaşadığımız böyle bir dönemde tepeden tırnağa özel bir bakım gerekli.

D Vitamininin sihirli dünyası

D vitamini yetersizliği için; yeterli güneş maruziyeti ve D vitamini içeren gıdalar gerekli.