Subaru ve Yokohama’ya yeni müdür

Mart 3, 2013 |

Markaların genel müdürlüğüne Halil Karagülle atandı.

Bayraktar Grubuna bağlı Subaru ve Yokohama markalarının Türkiye distribütörü olarak faaliyet gösteren Baytur Motorlu Vasıtalar A.Ş Genel Müdürlüğü görevine 4 Mart 2013 tarihi itibarıyla otomotiv ve pazarlama sektörlerinin farklı kademelerinde yönetici olarak görev yapmış olan Halil Karagülle getirildi.
Lise öğrenimini İstanbul Erkek Lisesi’nde tamamlayan Karagülle, Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü’nden 1990 yılında mezun oldu. 1994 yılında aynı üniversitede MBA eğitimini tamamladı.
1991 – 1997 yılları arasında Koç Holding’e bağlı Otosan A.Ş’de Bayii Geliştirme Müdürü olan Karagülle, daha sonra sırasıyla RJ Reynolds Ticari Pazarlama Müdürlüğü ve Bölge Müdürlüğü, Cet Otomotiv Genel Müdürlüğü, Beldeyama A.Ş Pazarlama ve Satış Müdürlüğü görevini üstlendi. 2006 yılından bu yana Miele Elektrikli ev Aletleri Türkiye Pazarlama ve Satış Müdürlüğü görevini yürüten Karagülle, 4 Mart 2013 tarihi itibarıyla Subaru ve Yokohama markalarının Türkiye Genel Müdürlüğü görevini yürütecek.

Bayraktar Grubu otomotiv sektöründeki distribütörlük alanına ilk olarak 1983 yılında Yokohama lastiklerinin Türkiye distribütörlüğü ile giriş yapmış; 1995 yılında ise, Fuji Heavy Industries’le yapılan anlaşma ile Subaru otomobillerinin Türkiye distribütörlüğünü üstlenmişti. Subaru ve Yokohama markalarının Türkiye Genel Müdürlüğü görevini üstlenecek olan Halil Karagülle, 1991 yılından bu yana sektörde satış ve pazarlama alanında edindiği tecrübeyi şimdi bu markalara aktaracak.

İyi derecede İngilizce ve Almanca bilen Halil Karagülle evli ve iki çocuk babasıdır.


YORUMLAR

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Sözcü veya sozcu.com.tr sorumlu tutulamaz.

DİĞER HABERLER

Yeni Skoda konsepti

Skoda, otomobillerinin yanı sıra Yetkili Satıcı Ağını da 2013 yılının sonunda yenilemeye başladı.

İhracatta rekora koşuyor

Geçtiğimiz yıl yapılan 1.7 milyar TL tutarındaki ek yatırımla yıllık üretim kapasitesi 200 bin adedin üstüne çıkan Hyundai Assan İzmit Fabrikası, kapasite artışının daha ilk yılında üretim ve ihracatta kendi rekorunu kırıyor.

Şahsuvaroğlu ‘En İyi Bayi’

SsangYong’un Türkiye temsilcisi Şahsuvaroğlu Dış Ticaret, SsangYong Global tarafından “En İyi Bayi Ağı Ödülü”ne layık görüldü.

Nissan Türkiye’ye yeni müdür

Japon otomotiv devi Nissan, Türkiye’deki kararlı büyüme stratejisi çerçevesinde, satış operasyonlarının kontrolünü tamamen kendi bünyesine aldı.

Trambüsle %75 tasarruf

Bozankaya’nın üretimi olan Türkiye’nin ilk yerli Trambüs araçları, Malatya’da, Uluslararası Toplu Taşımacılar Birliği (UITP) tarafından düzenlenen çalıştayda görücüye çıktı.

Amarok’un heykeli Osmaniye’de

Adana Osmaniye’de hizmet veren Aykan Motor, Volkswagen’in Pick-Up modeli Amarok'un 6 metre boyundaki heykelini yakında hizmete açacağı Osmaniye’deki showroomunda sergiliyor

Marathon’da geri sayım

Royal Dutch Shell’in dünya çapında, gençleri daha az enerjiyle daha fazla mesafe kat eden araçlar tasarlayıp üretmeye teşvik etmek için düzenlediği “Shell Eco-Marathon Avrupa” yarışmasının 31’incisi için geri sayım başladı.

Hyundai satış sonrası Shell tavsiye ediyor…

Shell ile Hyun­da­i Mo­tor Com­pany (HMC) ara­sın­da im­za­la­nan an­laş­may­la Shel­l’­in, Hyun­da­i araç­la­rı için tüm dün­ya­da sa­tış son­ra­sı mo­tor ya­ğı te­da­rik­çi­si ola­rak tav­si­ye edil­me­si­ne da­ir söz­leş­me beş yıl da­ha uza­tıl­dı.