Reklamsız Sözcü

Stresi besinlerle önleyin!

Kalp ve kansere davetiye çıkaran stresi engelleme yöntemlerinden biri de doğru gıda tüketmek!

android-time 11:04
Stresi besinlerle önleyin!
Kalp ve kansere davetiye çıkaran stresi engelleme yöntemlerinden biri de doğru gıda tüketmek!

İş hayatı, trafik ve özel hayat derken metropol hayatının stresi oldukça yoğun. Rahatlamak için vakit de yok. Besinlerle stresi yok etmek mümkün! Peki hangi besinlerin tüketilmesi stresi yok eder?

İşte sağlığa dost strese düşman besinler:

– Portakal

Portakal lezzetli olmasının yanı sıra içerdiği C vitamini ile stresle baş ediyor. C Vitamini, kan basıncını dengeliyor.

Stresli durumlarda kan basıncınız yükseldiği için, buna hayli ihtiyacınız olacak!

– Yaban mersini

Yaban mersini; içerdiği antioksidanlarla, içeceğiniz 2 bardak kahveden çok daha hızlı ve etkili bir şekilde uyarıyor. Ayrıca tıpkı portakal gibi C vitamini içeriyor, bu nedenle kan basıncını düzenlemede yardımcı oluyor.

– Kuşkonmaz

Folik asit oranı yüksek olan bu yeşil sebze, ruh modunuzu yükseltiyor.

Folik asit, vücudun mutluluk hormonu olarak da bilinen “serotonin hormonunu” salgılamasında yardımcı oluyor.

– Avokado

Ulusal Kalp, Akciğer ve Kan Enstitüsü düşük kan basıncı için yapılabilecek en iyi şeylerden birinin yeterli potasyum tüketmek olduğunu söylüyor.

Avokado içinde tekli doymamış yağlar ve potasyum bulunuyor; bu da gün boyunca sakin hissetmenizi sağlıyor ve daha düşük kan basıncı için size yardımcı oluyor.

– Suşi

Suşinin yalnızca özel zamanlarda yenecek bir yemek olduğunu düşünebilirsiniz fakat suşi, ruh hali ve sağlığı düzenleyen nörotransmitterlerin içeriyor.

Suşi de kendinizi iyi hissetmenizi sağlayan serotonin ve melatonin hormonları ile dolu.

Ayrıca, rulo pirinç içerdiği karbonhidrat ve proteinle anksiyetinizi önlemede size yardım edebilir.

 

 

 

Tüm son dakika haberleri için tıklayın.

Son güncelleme: android-time 11:0514.11.2014
SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp more