Kahve markası Café Pelé için hazırlanan interaktif reklam panosunun üzerindeki yüz, yanından insanlar geçtikçe esniyor ve onları da esnetiyor.

Bigumigu'dan Başak Erdemir'in haberine göre, Brezilya’da Café Pelé için hazırlanan interaktif reklam panosu Lew’Lara/TBWA imzalı. Yapılan araştırmalara göre esnemek bulaşıcı ve insanların yüzde 70’i, esneyen birini görünce esniyor. Kampanya da bu açığımızı fırsat bilerek hazırlanmış ve metroda bir esneme salgını yaratıp insanların aklına kahveyi düşürmeyi başarmış. Nasıl mı?



São Paulo’nun kalabalık metro istasyonlarından birine yerleştirilen dijital pano, hareket sensörleriyle çalışıyor ve yanından biri geçtiğinde panodaki yüz ağzını yırtarcasına esnemeye başlıyor.

Sabah saatlerinde işe yetişmeye çalışan uykulu insan kalabalığı dijital panodaki esneyen yüzü görüp esnedikçe, metro birbirine bakıp esneyen insanlarla doluyor ve bu esnemekten çene kasları gerilmiş uykusuz kalabalığın aklına kahve düşmeye başlıyor.

Neyse ki Café Pelé, sabah sabah esnemekten helak ettiği insanları bu halde bırakıp kaybolmuyor ve salgının en karanlık anında ortaya çıkıp, kahve ikramıyla insanları kendine getirip kahraman oluyor.

Hollanda'da 'ecstasy yasallaşsın' kampanyası

Hollanda'da 'ecstasy yasallaşsın' kampanyası