[caption id="attachment_958872" align="aligncenter" width="670"] Reuters[/caption]

Playboy dergisi, yeni tasarımında çıplak kadın fotoğrafları kullanmayacağını duyurdu. Efsane erkek dergisinin gerekçesi ise internetin 'çıplaklık' olgusunu 'çağ dışı' kılması ve Playboy gibi 'pornografik' dergilerin ticari hacminin artık düşüyor olması. 1970'lerde 5,6 milyon tirajı olan dergi günümüzde 800 bin kopya satıyor.

[caption id="attachment_958873" align="aligncenter" width="615"] Reuters[/caption]

ÇIPLAK DEĞİL SEKSİ POZLAR VEREN KADIN FOTOĞRAFLARI KULLANILACAK

Kararın, geçen ay yapılan ve derginin kurucusu ve aynı zamanda editörü olan Hugh Hefner'in katıldığı bir toplantıda alındığı belirtiliyor. Dergi tümüyle çıplak olmasa da 'seksi pozlar' veren kadın fotoğraflarını kullanmaya devam edecek.

'SEKSLE İLGİLİ HER ŞEY BİR TIKLA ELİNİZİN ALTINDA'

New York Times gazetesinde yer alan habere göre, Playboy yöneticileri, 1953'te yayımlanmaya başlayan derginin, öncülük ettiği değişikliklerin gerisinde kaldığını ifade ediyor. Playboy İcra Kurulu Başkanı Scott Flanders, "O mücadele verildi ve kazanıldı. Bugün seksle ilgili aklınıza gelebilecek her türlü şey bir tıkla elinizin altında. Bu dönüm noktasında artık eski kalıyor" dedi.

[caption id="attachment_958871" align="aligncenter" width="615"] Splash News[/caption]

BBC New York muhabiri Nick Bryant, Martin Luther King'in oğlu, Malcolm X ve Jimmy Carter gibi önemli kişilerle röportajların Playboy'u kültürel ve siyasal olarak önemli kıldığı konjonktürün de artık geride kaldığını söylüyor.

SOSYAL MEDYA TRAFİĞİ KARŞILIĞINDA 'ÇIPLAK KADINA' SON 

Playboy, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya platformlarından yararlanabilmek için bir süre önce internet sitesinde çıplak kadın fotoğrafları yayımlamaya son vermişti. Dergi böylece internet trafiğini dört katına çıkarmayı başarmıştı.

57 yaşında çıplak poz verdi

57 yaşında çıplak poz verdi