Sözcü Plus Giriş

Honeywell ve anket firması YouGov'un araştırmasına göre ürünlerin sevkiyatı sırasında yapılan hatalar dağıtım şirketlerine her sene 400 bin dolara mal oluyor. Bu zarar; mobil aygıtlara, yazıcılara, tarayıcılara ve giyilebilen ses yönlendirmeli ürünlere ilgiyi arttırıyor. Şirketlerin yüzde 90'ı 5 sene içinde yeni mobil ürünleri faaliyetlerine dâhil etmeyi planlıyor.

ABD, İngiltere, Fransa ve Almanya'da 250'yi aşkın BT yöneticisinin görüşlerine başvurulan araştırma; her yanlış toplama faaliyetinin dünyada ortalama 59 dolar zarar ettirdiğini ortaya koyuyor. Burada 67 dolar ile ABD başı çekiyor. Onu 60 dolar ile Fransa, 52 dolar ile Almanya ve 50 dolar ile İngiltere takip ediyor.

Müşterilerin ürünlerini hemen elde etmekten yana olduğunu belirten Honeywell Sensing and Productivity Solutions Endüstri Ürünleri Pazarlama Direktörü Bruce Stubbs, “Müşteriden gelen bu talep uygun ürünün, uygun yere ve zamanında gönderimi konusunda dağıtım şirketlerinde büyük bir baskı yaratıyor. Honeywell'in veri toplama amacıyla ürettiği mobil ürünler gerek doğruluk oranı gerekse verimlilik adına sektörde rekabet artısı sunuyor.” dedi.