Sözcü Plus Giriş

Bereket Enerji Grubu’ndan yeni çağrı merkezi

Enerji sektörünün önemli oyuncularından Bereket Enerji Grubu, mevcut çağrı merkezi kapasitesini dört katına çıkaran ADM-GDZ Çağrı Merkezi’ni Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak,  Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz'ın katılımıyla Denizli’de açtı.

10:49 -
Bereket Enerji Grubu’ndan yeni çağrı merkezi

Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için genişletilmiş kapasitesi ile devreye giren ADM-GDZ Çağrı Merkezi yatırımı ile Bakan Albayrak'ın talimatını yerine getiren ilk şirket Bereket Enerji Grubu oldu.

Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa’ya hizmet vermek üzere kurulan ADM-GDZ Çağrı Merkezi'nde 400 kişi görev yapacak. Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için genişletilmiş kapasitesi ile devreye giren ADM-GDZ Çağrı Merkezi yatırımı ile Bakan Albayrak'ın talimatını yerine getiren ilk şirket Bereket Enerji Grubu oldu.

cm-yanit_

ADM-GDZ Çağrı Merkezi, 28 Eylül 2016 tarihinde Denizli'de açıldı. Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa’daki 4,8 milyon müşteriye hizmet verecek olan ADM-GDZ Çağrı Merkezi'nde 400 kişi çalışacak. Grubun hedefi genişletilmiş kapasitesi sayesinde bölgede hizmet alan tüketicilerin çağrılarını 20 saniyede karşılayabilmek.

3 MİLYON TL YATIRIM

ADM – GDZ Çağrı Merkezi, Bereket Enerji Grubu tarafından 1.5 milyon TL bina maliyeti, 1.2 milyon TL teknoloji ve diğer maliyetler olmak üzere yaklaşık 3 milyon TL yatırımla hayata geçirildi.

400 KİŞİ İSTİHDAM SAĞLAYACAK

400 kişinin istihdam edildiği çağrı merkezinin personel ihtiyacının çoğunluğu Denizli'den karşılandı. Çalışanların yaş aralığı 18 ile 46 arasında değişirken ortalama yaş 27 oldu. Çalışanların yüzde 75'ini kadınlar oluşturdu. Çalışanların eğitim oranı ise şu şekilde gerçekleşti: Yüzde 0.4 yüksek lisans, yüzde 41.4 Lisans, yüzde 30.3 önlisans, yüzde 26.8 Lise, yüzde 1.1 ortaokul mezunu.

cagri-merkezi-genel_

Dağıtım şirketleri arasında mesleki yeterlilik belgesine sahip ilk çağrı merkezi Çağrı merkezi çalışanları, mesleki yeterlilik eğitimi alarak 15UY0203-4 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Seviye 4 ve 15UY0204-5 Çağrı Merkezi Takım Lideri – Seviye 5 belgelerini almışlardır.

GÜNLÜK ARAMA SAYISI 10 BİNE YAKLAŞIYOR

Çağrı merkezi günlük ortalama 9 bin 536 kişi tarafından aranıyor ve eş zamanlı 308 çağrı alınabiliyor. Çağrı merkezinde muhtarlar ve yıllık 50.000 kWh üstü elektrik tüketimi yapan müşteriler için VIP hizmeti veriliyor.

Bereket Enerji Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Saldanlı, “Hedefimiz yüzde yüz müşteri memnuniyetidir. Enerji sektöründe ilk Hidroelektrik santral yapımını gerçekleştiren, 2008'de ilk özel dağıtım şirketi lisansını alan Bereket Enerji Grubu bir ilke daha imza atarak dağıtım şirketlerindeki ilk Çağrı Merkezini 2008 yılında kurmuştur. Bugün de müşteri memnuniyetini daha da arttırmak için çağrı kapasitemizi ve teknolojik altyapımızı 4 katına çıkarttığımız toplam yatırım maliyeti 3 milyon TL olan çağrı merkezimiz, tüketicilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz ve kaliteli enerji sağlama hedefiyle yaptığımız tüm çalışmalarımıza ivme kazandıracaktır” dedi.

Ceyhan Saldanlı, “Geleceğe duyduğumuz güven ile yatırımlarımıza devam ediyoruz. 1100 Megawatt yenilenebilir, 1000 Megawatt termik olmak üzere toplam 2100 Megawatt enerji üretim kapasitesine ulaştık. 5 ilde 4,8 milyon müşteriye 23 milyar kwh enerji sağlayan dağıtım ve perakende şirketlerimizle enerji sektöründe hızla büyüyoruz” şeklinde konuştu.

10 BİN ÇALIŞANLA HİZMET VERİYOR

Ceyhan Saldanlı şöyle devam etti: “Bereket Enerji Grubu olarak yaklaşık 10 bin çalışanımızla öncü faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Enerji Bakanlığı ve EPDK liderliğinde, elektrik piyasasının gelişiminde çok önemli adımlar atıldı. Biz de Türk ekonomisinde yaşanan güçlü büyümeye paralel olarak hızla artan enerji talebini karşılamak üzere yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefiyle yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Kesintisiz, kaliteli ve güvenli elektrik sunmak için yeni teknolojiler, uygulamalar ve iş modelleri üzerinde durmaksızın çalışıyoruz. Bugün, müşteri odaklı stratejimizin en somut örneği olan yeni çağrı merkezimizin açılışını gerçekleştiriyor olmanın mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz.  İnanıyoruz ki; kapasitemizi ve teknolojimizi 4 katına çıkarttığımız toplam yatırım maliyeti 3 milyon TL olan çağrı merkezimiz, tüketicilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz ve kaliteli enerji sağlama hedefiyle yaptığımız tüm çalışmalarımıza ivme kazandıracaktır.”

Son güncelleme: 15:54 29.09.2016
Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp Paylaş more