Ford’da “Bir Başka” dönem
Dünyanın ilk seri otomobil üreticisi Ford; 2012 yılında Go Further / Hep Daha İleriye diyerek başlayan yolculuğuna, yeni marka yaklaşımı “Bir Başka” ile devam ediyor.

Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yücetürk, “Müşterilerimizi Ford’un yeni yüzüyle tanıştıracağız. Ford denince akla; her geçen gün teknolojileri, güvenliği, donanımları ve tasarımı ile ileriye giden cesur ve heyecan verici bir marka gelecek. Bunu “mükemmel” müşteri deneyimi ile birleştireceğiz. 2015'ten bu yana 16 yeni modelimizi Türkiye pazarında müşterilerimizle buluşturduk…
Ford'un gelecek vizyonunda özellikle 2020 yılına kadar satışa sunulacak olan toplam 12 performans otomobili ve diğer otomobil modellerimizdeki çeşitlilik hitap ettiğimiz müşteri kitlesini oldukça genişletecek” diye konuştu. Bayilerin de Ford'un yeni yüzünü yansıtacak biçimde şekillendirildiğini söyleyen Yücetürk, “Bu yeni konsepte FordStore adını verdik. Türkiye'de 3 nokta belirledik. İstanbul Şahsuvaroğlu, Ankara Tur Oto ve Antalya Bilaller bayilerimizde FordStore uygulamasına geçtik. Edge, Mustang, ST serisi ve RS performans modellerimiz sadece bu bayilerimizde sergileniyor ve satışa sunuluyor. Yine sadece FordStore bayilerimizde satışa sunulan Vignale araçlarımız için showroomlarda özel teknolojik bir alan oluşturduk. Ford'un showroomları artık “5 Duyu”ya hitap ediyor. Müşterilerimizin tüm showroomlarda aynı şeyi görüp, duyup, koklayıp dokunmalarını ve tatmalarını sağlamak istiyoruz” dedi.