Sözcü Plus Giriş

‘Tek modelle savaştık ama…’

2016 yılını 800 adetler bandında satışla kapatacaklarını belirten Alfa Romeo Marka Direktörü Türker Gürtekin, “Biz bunu tek bir modelle, Giulietta’yla yaptık. 2017’ de ise 4C ve 4C Spider’dan sonra Giulia, ardından da SUV modelimiz Stelvio var” dedi

Metin KÖKLÜÇINAR
11:17 -
‘Tek modelle savaştık ama…’

Alfa Romeo'nun önümüzdeki dönemde daha sofistike ve premium modeller ile öne çıkacağını belirten Alfa Romeo Marka Direktörü Türker Gürtekin, “4C ve 4C Spider'dan sonra şimdi sırada önce yeni sedan modelimiz Giulia, ardından da SUV modelimiz Stelvio var. 2017 yılının ilk çeyreğinde yeni Gulia'yı Türkiye pazarına sokuyor olacağız. Türkiye şartlarına uygun bir motor gamıyla Türkiye'ye giriyor olacağız” dedi. Gürtekin, “SUV modelimiz Alfa Romeo Stelvio yavaş yavaş internet mecrasında görülmeye başladı. Son 3 ay içerisinde onun da üretimi başlıyor. Stelvio'yu 2017 yılının ikinci çeyreği sonları, en geç üçüncü çeyreği gibi Türkiye pazarında görüyor olacağız. Dolayısıyla markanın 107. yılı olan 2017 büyük yeniliklere gebe olacak. Giulia'yı bekleyen hazır bir kitle var zaten. Özellikle eski 156 ve 159 müşterileri bizimle temasa geçmeye başladı. Kasım-Aralık ayı gibi test araçlarını özel müşterilerimizle buluşturmak istiyoruz” ifadelerini kullandı.

muze

Müze ziyareti sırasında Milano caddelerinde Gulia ve 4C Spider kullanma fırsatı da yakaladık.

 

BİNLİ SATIŞLARA ULAŞACAĞIZ

Alfa Romeo markasının Türkiye'deki satış adetleriyle ilgili güncel bilgiler veren Türker Gürtekin, “Bu sene Alfa Romeo için hedeflediğimiz satış adedi 800 adetler bandında. Biz bunu tek bir modelle yani sadece Giulietta'yla yaptık bu sene. Bu bakımdan aslında oldukça zor bir seneydi bizim için. Geçen sene aralıkta markayı yeni bir yere konumladık, tek bir modelle savaştık. Arkadan biraz 4C'nin desteği geldi ama daha çok imaj desteği oldu. 4C bizim zaten az sayıda, özel kotalar ile sattığımız çok özel bir koleksiyon modeli. Ancak önümüzdeki sene Gulia'nın modellerimiz arasına katılmasıyla, Stelvio'nun gelmesiyle ve Giulietta'nın yeni pozisyonuyla tekrar 1000'li adetleri yakalamayı planlıyoruz” diye konuştu.

LA MACCHIA DEL TEMPO

Kapılarını ilk olarak 1976 yılında açan Alfa Romeo Müzesi geçen yıl, markanın tarihi için sembolik bir yere sahip olan Arese'de, restore edilerek bir kez daha kapılarını açtı. Alfa Romeo efsanesinin kalbi 2015 yılından bu yana Arese'de bulunan müzede, tam adı ile “La macchina del tempo – Museo Storico Alfa Romeo”da (Zaman Makinası – Alfa Romeo Tarihi Müzesi) atıyor. Alfa Romeo tarihini gözler önüne seren, markanın tarihindeki en önemli parçalarına ev sahipliği yapan gerçek bir ‘marka merkezi' olan kompleks içinde yer alan kitapçı, belge merkezi, etkinlik mekânları, showroom ve test parkuru ile ziyaretçilerine geçmiş, bugün ve gelecek bir arada sunuluyor. Müzede markanın tarihini ortaya koyan tam 69 otomobili görme şansı sunuyor.

Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp Paylaş more