Bir zamanların moda giyim markası Abercrombie&Fitch'in hisseleri yerlebir oldu. Pazartesi günü şirketin potansiyel alıcılar ile görüşmeleri son erdirdiğini açıklamasının ardından hisseler yüzde 21 düştü. Reuters'ın haberine göre 650 milyon dolar piyasa değeri olan A&F mayıs ayında şirketi satışa çıkardığını açıklamıştı.

HOLLISTER'A ODAKLANACAK


Şirketi satın almaya en yakın gözüken kurum Sycamore idi. ABD piyasasının önemli oyuncularından American Eagle'ın da A&F ile ilgilendiği biliniyordu. ABD'de online satışların artmasıyla birlikte özellikle son birkaç yılda mağazacılık zor günler geçiriyor. Aeropostale, Wet Seal ve BCBG Max Ariza Group gibi kurumlar da satılamıyor.  Abercrombie yıl başında yaptığı açıklamada sörf markası Hollister'a odaklanacağını ifade etmişti.

55eac72ff018fbb8f8961b84

ÇIPLAKLIK GÜNDEM OLMUŞTU


ABD'li dev şirket Abercrombie & Fitch, bundan sonra vitrinlerinde ya da reklam kampanyanlarında yarı çıplak erkekler kullanmayacağını açıkladı. Washington Post gazetesinde yer alan habere göre, şirket aynı zamanda alışveriş poşetlerindeki çıplak erkekleri de kaldıracak.

AÇILIŞLARDA DA ÇIPLAK MANKENLER OLMAYACAK


Gazete, şirketin hem Abercrombie & Fitch hem de Hollister mağazalarının açılışlarında yer verdiği yine yarı çıplak konu mankenlerini de bundan sonra sonlandıracağını yazdı. Şirketin bundan sonra çalışanlarına "model" değil "marka temsilcisi" diyeceği ve çalışanlarını artık fiziki çekicilik ve vücut tiplerine göre seçmeyeceği de ifade edildi. Şirket marka pazarlamasına "seksiliği" çok fazla kullanmasından dolayı yıllarca eleştirildi.

[old_news_related_template title="AVM’lerdeki kapanma furyası mağazalara sıçradı" desc="Geçen yıl 50 bin mağazanın kapısına kilit vuran perakende sektörü, kapanan AVM’ler, yüksek kira ve yabancı çıkışlarıyla kepenk indirmeye devam ediyor" image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2016/10/19-1.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2016/ekonomi/avmlerdeki-kapanma-furyasi-magazalara-sicradi-1428645/"]