QNB'nin marka değeri 2017 yılında 4,2 milyar dolar oldu. Öte yandan; grubun Marka Gücü Endeksi (BSI), bankanın sürekli gösterdiği güçlü finansal performans ve uluslararası genişlemesi sayesinde, 100 üzerinden 76,4'ten 78,4'e yükseldi.

QNB; Malezya, Endonezya, Tayland, Filipinler ve Singapur'daki büyük bankaları geride bırakarak, Güney Doğu Asya'daki (SEA) ikinci en değerli banka konumuna ulaştı.

'NE KADAR YOL ALDIĞIMIZI ORTAYA KOYUYOR'


QNB Group İletişim Genel Müdürü Yousef Darwish: "2018'de Orta Doğu ve Afrika bölgesinin en değerli bankası seçilmek ve Güney Doğu Asya'nın ikinci en değerli bankacılık markası haline gelmek vizyonumuzun, stratejimizin, uygulamalarımızın ve güçlü sonuçlarımızın gerçek bir göstergesidir. Elde ettiğimiz bu yeni başarı 2020'ye kadar Orta Doğu, Afrika ve Güney Doğu Asya'da (MEASEA) lider bir banka olma hedefimiz için ne kadar yol aldığımızı da ortaya koyuyor " dedi.

Darwish sözlerini şöyle sürdürdü: " Bankanın inovasyonla özdeşleşen köklü bir geçmişi QNB markasının ulusal ve modern bir bankacılık simgesi haline gelmesini sağlamıştır. Bu başarı, müşterilerimizin beklentilerini aşan yenilikçi bankacılık ürün ve hizmetleri sunma ve bizi bankacılıkta ilk tercih haline getiren benzersiz bir bankacılık deneyimi yaşatma taahhüdümüzü de yansıtıyor."

Brand Finance CEO'su David Haigh ise: "QNB, bankacılık sektörünün bir bütün olarak itibarını sınayan bu zamanlarda, Güney Doğu Asya gibi yeni pazarlarda müşteri çekmekle kalmıyor, aynı zamanda mevcut müşteri tabanındaki imajını da daha sağlam hale getiriyor" dedi.