BAŞARININ YOLU TÜKETİCİYİ DİNLEMEKTEN GEÇİYOR
TAB Gıda Pazarlama Genel Müdürü Seçil Demiralp, Burger King’in Türkiye’nin her yıl takip ettiği Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde iki ayrı kategoride ödül almasından dolayı büyük mutluluk duyduklarını ifade etti. Demiralp, “Burger King Türkiye olarak her zaman farklı, vurucu, ilgi uyandıran ve dikkat çekici işlere imza attık ve atmaya devam ediyoruz. Biz inanıyoruz ki başarının yolu tüketicimizi dinlemekten, onların isteklerine cevap verecek özel iletişim kampanyaları yaratmaktan geçiyor. Önümüzdeki dönemde de bu ödüllerden aldığımız güçle ve aşkla çalışmaya ve yepyeni Burger King lezzetlerini müşterilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz” dedi.