ŞİRKETLERİN İTİBARI ÖLÇÜMLENDİ
“Bu yıl ile birlikte Türkiye İtibar Endeksi 2017 Araştırması’nda holdingler, enerji, beyaz eşya, GSM, inşaat, otomobil, hazır giyim, gıda, ilaç, ulaşım, bankacılık, elektronik eşya, turizm, sigorta, eğitim, makine, mobilya, perakende, alkolsüz içecek ve akaryakıt sektörlerindeki şirketlerin itibarı ölçümlendi” diyen Ertan Acar, “Seçkin akademisyenlerce hazırlanan Türkiye İtibar Endeksi Raporu, ülke ekonomimizin lokomotif sektörlerindeki firmaların gelişimine, kurumsallaşmasına ve ülkemize daha çok katkı yapmasını sağlayan bir pusula ve navigasyon aracı görevi üstlenecek” diye konuştu.
İtibar Akademisi Başkanı Ertan Acar, “Ülkemizde ekonomimizin lokomotif sektörleri ekseninde itibarı oluşturan etkenleri belirlemek, sektörlerin itibarlarını kıyaslamak, şirketlerin sektörlerinde ve Türkiye genelindeki diğer şirketlere göre nasıl konumlandırıldıklarını ölçümlemek, kurumsal itibar yönetimi alanında bir referans kaynağı oluşturmak amacıyla yola çıkan Türkiye İtibar Endeksi, aynı zamanda ülkemizde sektörlerin gelişimlerini takip edebilmek, yıllar boyunca itibar ve algı konularında kat ettikleri yolları ölçümleyebilmek amacı ile yapılmaktadır. TİE araştırmasının sonuçları, 10 Temmuz’da kamuoyuna duyuruldu. Ön değerlendirme yapacak olursak; 2018 araştırması, farklı ve sürpriz sonuçlarla geliyor” dedi.