Platformun lansmanı, 26 Şubat – 1 Mart arasında düzenlenecek Mobil Dünya Kongresi 2018’de gerçekleştirilecek. “Türkiye’de üretip dünyaya yazılım ihracatı yapıyoruz” diyen Etiya Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan, “Yeni platformumuzla birlikte üç yıl içinde 100 milyon dolar yazılım ihracatını hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

Dünya  teknoloji şirketlerinin her yıl şubat ayının sonunda katıldıkları MobilDünya Kongresi (Mobile World Congress-MWC), 26 Şubat’ta kapılarını açmaya hazırlanıyor. İspanya’nın Barselona şehrinde düzenlenecek ve 1 Mart tarihine kadar ziyaretçilerini ağırlayacak olan Dünya Mobil Kongresi, bu yıl da teknoloji dünyasının yeniliklerinin sahneleneceği, yeni ürünlerin tanıtılacağı platform olacak.

DEVLER ARASINDA BOY GÖSTERECEK

2004 yılında kurulan, bünyesinde yer alan 600’den fazla mühendisle, Türkiye’den Silikon Vadisi’ne, Singapur’dan Dubai’ye kadar dünyanın dört bir yanında yapay zekâ ile güçlendirdiği yazılım platformlarını dünyaya ihraç eden Türk yazılım şirketi Etiya da teknoloji devlerinin sahne alacağı Dünya Mobil Kongresi’nde boy gösterecek. Maliyetleri de düşürecek Barselona’da düzenlenecek fuarda Etiya, telekomünikasyon sektörü için geliştirdiği yapay zekâ temelli yeni platformunun lansmanını da gerçekleştirecek. 2017’nin sonunda Dublin merkezli yazılım şirketi Openet ile yaptığı ortaklık sonrasında yapay zekâ tabanlı Dijital Servis Platformunu geliştiren Etiya, servis ve iletişim sağlayıcılarının tüm iş ve destek süreçlerinde 100 gün içerisinde 100% dijitalleşme sağlayabiliyor.

ZEKA TABANLI SERVİS

Aynı zamanda maliyetlerini %90 oranına varan miktarda azaltmalarını ve temelde Yapay Zeka tabanlı servis sağlayabildikleri çözümü Barselona’da tanıtarak gövde gösterisi yapacak. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan ve dijital dönüşüm sadece sistemlerin, altyapının dönüşmesi değil; servis sağlayıcıların ve özellikle telekom operatörlerinin yaptığı her şeyi kapsadığının altını çizen Etiya’nın Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan, “Dijital servis sağlayıcı olmak isteyen operatörlere sadece maliyetlerini azaltabilecekleri bir platform değil aynı zamanda yeni nesil analitik ve yapay zeka ile güçlendirilmiş tamamen yeni bir müşteri deneyimini merkezine, kişiselleştirilebilir deneyimi ise odağına alan omni channel ve tamamen digital, bir platform sunuyoruz. Bir operatörün ihtiyaç duyduğu bütün uygulamaları bulut üzerinden digital as a service kavramı ile hayata geçiriyoruz” ifadelerini kullandı.

3 YIL İÇİNDE 100 MİLYON DOLAR

“3 yıl içinde 100 milyon Dolar yazılım ihracatı hedefliyoruz ” Telekom, enerji, perakende, medya ve finans başta olmak üzere farklı sektörlerde iş ortaklarına yenilikçi kurumsal, mobil ve bulut çözümleri sunan Etiya’nın Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan, “Omni-channel müşteri deneyimi sağlayan CRM ve satış sistemlerimizle sektörlerde önemli fark yaratıyoruz. Türkiye’de üretip dünyaya yazılım ihracatı yapıyoruz. Yeni platformumuzla birlikte üç yıl içinde 100 milyon dolar yazılım ihracatını hedefliyoruz.  Tamamen yerli kaynaklarla geliştirdiğimiz ilk uçtan uca yapay zekâ destekli servis platformumuzu 26 Şubat-1 Mart tarihleri arasında Barselona’da düzenlenen Dünya Mobil Kongresi’nde sergileyeceğiz” şeklinde konuştu.