Mart ayında Türkiye’de satışa sunulan Yeni Duster’ın lansmanından önce, e-ticaret ile online satış gerçekleştirilmişti. Ilk yüz müşteri Yeni Duster’ı pazara sunulmadan önce web sitesi üzerinden satın alma ayrıcalığına sahip olmuştu.
İlk kez 1968 yılında Amerika’da reklamların etkinliğini ve başarısını ölçmek ve ödüllendirmek üzere başlatılan ve de; 20 altın, 18 gümüş, 32 bronz
olmak üzere toplam 70 ödül sahiplerini buldu.
Altın Effie ödülünün sahibi belli oldu!
Dacia, Hakkını Ver sloganıyla başlattığı ve ilk e-ticaret uygulamasını da kapsayan 100 Duster’lı ön lansman kampanyası ile tarihinde bir ilke imza atarak Effie Ödülleri’nde ‘’Küçük Bütçeyle Büyük Başarı’’ kategorisinde Altın Effie ödülünün sahibi oldu.