Audi e-tron prototipi, markanın ürettiği ilk tamamen elektrikli modelin bir ön izlemesi. Otomobilin kamuflaj desenli dış görünümünün altında ise, Audi’nin büyük sınıf modellerine eşdeğer bir bagaj hacmine ve beş kişinin rahatça sığabileceği bir iç mekana sahip.

1520630964_a182037_medium-kopya

Audi e-tron’un seri üretim versiyonları, azami 150 kW kapasitesine sahip hızlı şarj istasyonlarında şarj edilecek. SUV’nin yolculuğuna devam edecek güce ulaşması için ise 30 dakika şarj olması yeterli. quattro, dört tekerlekten çekiş sistemini de yeni bir çağa taşıyan prototip, her zemin tipinde güçlü bir performans sunmayı hedefliyor.

1520630962_a182074_medium-kopya

Audi’nin elektrikli SUV’u, yıl sonunda gerçekleşecek lansmanından önce, dört kıtada test edilecek. İskandinavya soğuğundan Afrika’nın sıcaklarına, Asya’daki yüksek rakımlı bölgelerden Nürburgring pistine, Çin’in kalabalık şehirlerinin sıkışık trafiğinden Amerika’daki otoyollara dek, bu elektrikli SUV’nin çok yönlülüğünü en zorlu koşullar altında gerçekleştirilecek amansız testlerde kanıtlaması gerekiyor.

1520630962_a182033_medium-kopya

Testlerde kullanılacak yaklaşık 250 Audi e-tron prototipi, toplamda 85.000 saat sürüş ile 5 milyon kilometre, yani dünyanın çevresinde 125 kez dönmeye eşdeğer bir mesafe kat edecek.

1520630960_a182031_medium-kopya