Mediacat dergisi ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen ve toplam 22 kategoride Türkiye’nin en sevilen markalarının belirlendiği “Türkiye’nin Lovemark’ları 2018 Araştırması” sonuçları açıklandı. Bu yıl 11’inci kez gerçekleştirilen araştırmada, Volkswagen, otomotiv sektöründe yine en beğenilen marka oldu. Volkswagen, geride bıraktığımız 5 yılda da üst üste 5 kez bu ödüle layık görülmüştü. Tüketicilerin aklına ilk gelen marka, markaya duyulan yakınlık, beklenti ve ihtiyaçları karşılama ve “Bu marka en sevdiğim, asla vazgeçmeyeceğim bir markadır.” ifadesine ne ölçüde katıldıkları üzerinden hesaplanan toplam skor ile Lovemark’lar belirleniyor.

Üst üste 6. kez Lovemark olan Volkswagen, son 10 yıldır müşteri odaklı yaptığı çalışmalar sayesinde Volkswagenseverler ile büyük bir aile olmayı başardı. En yenilikçi otomobil markası olma vizyonu doğrultusunda tüm platformlarda müşterilerine yakın, duygusal ve özgün bir iletişim gerçekleştirirken, otomotiv sektöründeki dijitalleşme akımının öncülerinden biri olarak, her daim müşterilerinin ihtiyaçlarına yeni çözümler sunmayı hedefliyor.

[old_news_related_template title="Bir bilen bir bilmeyen 2. Bölüm : Volkswagen Arteon" desc="Volkswagen markasının premium üreticilere rakip olarak geliştirdiği Arteon, 'Bir bilen bir bilmeyen' video serimizin konuğu oldu. Markanın özellikle ülkemizde en çok merak edilen modeli olan Arteon'un tüm detayları bu videoda..." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2018/08/iecrop/arteon2-kopya_16_9_1535712962.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2018/otomotiv/bir-bilen-bir-bilmeyen-volkswagen-arteon-2601660/"]