SUV segmentinin yaratıcısı olan ve dünyada 2017 yılını zirvede tamamlayan Toyota RAV4, 2018’in ilk 6 ayında da yoluna hız kesmeden devam ediyor. 2018 yılının Ocak-Haziran döneminde tüm dünyada satılan araçların yüzde 34’ünü SUV’lar oluştururken, Toyota RAV4, geçen yıla oranla yüzde 7 artış elde ederek ilk 6 ayda 395 bin 816 adetlik satışa ulaştı. Global SUV pazarında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 14’lük büyüme ile toplamda 14 milyon 950 bin araç satıldı.

rav4-hybrid-2-kopya

1994 yılında ilk kez pazara sunularak segmentinin doğuşuna öncülük eden Toyota RAV4, SUV segmentinin Türkiye’de ve dünyada büyümesinin de önünü açıyor. SUV pazarının yüzde 57.2’sini C-SUV’lar, yüzde 35.2’sini D-SUV’lar ve yüzde 5’ini ise B-SUV’lar temsil ediyor.