Reklamsız Sözcü

Volkswagen sosyal medya akımına dur dedi!

Volkswagen Türkiye, son günlerde sosyal medyada küresel çapta gündem olan “Kiki Challenge” akımının trafikte oluşturduğu tehlikeye dikkat çekmek için, sosyal medya kanallarından “Don’t Kiki and Drive” adlı bir kampanya başlattı.

Sozcu.com.tr
android-time 16:11 8 Ağustos 2018
Volkswagen sosyal medya akımına dur dedi!
Volkswagen Türkiye, son günlerde sosyal medyada küresel çapta gündem olan “Kiki Challenge” akımının trafikte oluşturduğu tehlikeye dikkat çekmek için, sosyal medya kanallarından “Don’t Kiki and Drive” adlı bir kampanya başlattı.

ABD'li Instagram fenomeni Shiggy'nin ünlü rap yıldızı Drake'in “In My Feelings” şarkısı ile dans etmesiylebaşlayan Kiki Challenge akımı, Instagram kullanıcılarının riskli şartlarda dans ederek, görüntülerini paylaşmasıyla çığ gibi büyüdü. Kullanıcılar, daha çok hareket eden araçlardan inerek dans ediyor ve bu durum da hem kendileri hem de yolda diğer sürücüler için tehlike riski yaratıyor.

Markanın geçmiş yıllarda “Don't text and drive” ve “Don't drink and drive” gibi konularda sosyal medyada gerçekleştirdiği bilinçlendirme kampanyalarının bir benzeri olan kampanyada, Volkswagen Türkiye Instagram sayfasından, kişilere özel attığı postlarla insanların evlerine güvenle ulaşmaları için direksiyon başından ayrılmamalarını rica etti!

SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp more