Reklamsız Sözcü

Yeni CEO tüm geçmişi silecek mi?

Volkswagen'in geçen hafta açıklanan CEO değişiminin hemen ardından, marka logosunu değiştirmeye gitmesi akıllarda soru işaretlerine yol açtı. Bu sayede 'dieselgate' skandalının tüm izlerini silmeyi mi hedefliyorlar?

Fatih TAN
android-time 13:30
Yeni CEO tüm geçmişi silecek mi?
Volkswagen'in geçen hafta açıklanan CEO değişiminin hemen ardından, marka logosunu değiştirmeye gitmesi akıllarda soru işaretlerine yol açtı. Bu sayede 'dieselgate' skandalının tüm izlerini silmeyi mi hedefliyorlar?

Markanın 2012 yılında hayatımıza giren güncel logosu, yeniden tasarlanıyor. Otomotiv sektöründeki devrimsel değişim olan elektrik motorlu otomobiller, VW markasının da ürün gamındaki yeniliklerine sebep olmuştu. Özellikle gelecek yıllar içerisinde tanıtılacak olan elektrik motorlu modellerinde yeni logonun yer alacağı düşünülüyor. Markanın pazarlama direktörü olan Jochen Sengpiehl’e göre gelecek yıldan itibaren elektrikli modellerde bu logo yerini alacak.

logosasdasd

Marka bu agresif pazarlama stratejisiyle sizinde tahmin ettiğiniz gibi dizel motor skandalını insanların aklından tamamen silmeyi hedefliyor. Sengpiehl yaptığı açıklamaya ek olarak, “Telefonların uygulamaları,tasarımları ve ekranları, otomobillerin yüzleri gibi her gün değişen yüzlerce şeyle karşılaşıyoruz. Son 6 yıldır aynı olan VW logosunun değişmesinden daha doğal bir şey olamaz.” dedi.

shutterstock_510494746-kopya

VW markası logo değişiminin haricinde özellikle otomobillerinden kuşku duyan kullanıcıları tekrar kazanmak için pazarlama stratejisini de tekrar gözden geçirecek. Elektrikli otomobillere 20 milyar euro’luk bütçe ayıran markanın daha taze görünmek istemesi, dizel motor skandalının ne kadar yıpratıcı olduğunun kanıtı.

Tüm son dakika haberleri için tıklayın.

Son güncelleme: android-time 13:3217.04.2018
SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp more