Yılın ilk çeyreğinde şirketin gelirleri yüzde 51 artışla 13.93 milyar dolara yükselirken, bu dönemde operasyonlardan elde edilen gelirler ise yıllık yüzde 5.0 düşüşle 1.31 milyar dolara geriledi. FVAÖK, 2018'in aynı çeyreğine göre yüzde 29 artışla 3.75 milyar dolara ulaşırken, seyreltilmiş EPS de bu dönemde yüzde 50 artışla 1.47 dolara yükseldi.
"TÜKETİCİ SAYISI 645 MİLYONA ÇIKTI"
Alibaba CEO'su Daniel Zhang, gelir açıklamalarının ardından yayınladığı basın açıklamasında şu değerlendirmeyi yaptı:
"Alibaba, aktif tüketici sayısını 645 milyon kişiye yükselterek ve az gelişmiş olan şehirlerdeki varlığını artırarak, gün geçtikçe Çin'de tüketime uyumlu bir hale geliyor. Bulut ve veri teknolojimiz ile Yeni Perakende'ye olan müşteri ilgisiyle, uzun dönemli büyümemize katkı sağlıyor ve Çin ve diğer gelişmekte olan ülkelerde işletmelerin operasyon yapma biçimlerini şekillendirmeye devam ediyoruz."
DHA