Şirketin yeni dönem hedeflerini ve sektördeki gelişmeleri dün İstanbul’da düzenlenen basın toplantısı ile değerlendiren Gökyıldırım, Türkiye’de 71 mağazada 2 bin 350 çalışanlarının olduğunu dile getirdi. Türkiye’de geçen yazdan bu yana heyecanlı günler yaşandığına işaret eden Gökyıldırım, “Kur dalgalanması bizi de, pazarı da etkiledi. En nihayetinde tüketici güveni endeksi düştü ve harcama eğilimleri azaldı. Bunu yönetmeye çalışıyoruz. Biz ilk defa kriz görmüyoruz. Ülke kendisini toparlayabiliyor. Burada Türkiye’nin kendi dinamikleri var. Ekonomide durgunluk da olsa bu dinamikler durmuyor. Pazar bu yıl adetsel anlamda düşüş gösteriyor. Cirosal açıdan da geçen yıl ile ayni seviyede kalmasını bekliyoruz. Tüketicinin rahatlığı azalıyor bunun toparlanması zaman alıyor” diye konuştu.
9 YENİ MAĞAZA GELİYOR
Türkiye’nin yaşanan durgunluğa rağmen en hızlı büyümesi beklenen 4’üncü ülke olduğunu kaydeden Gökyıldırım, Türkiye’de 71 olan mağaza sayısını yıl sonunda 80’e çıkaracaklarını aktardı.
39 AYDIR ARALIKSIZ BÜYÜYOR
Türkiye tüketici elektroniği pazarının büyük bir büyüme potansiyeli taşıdığına dikkat çeken Yenal Gökyıldırım, “Önümüzdeki 5 yıl içinde Türkiye pazarı, Avrupa’nın en hızlı büyüyen pazarı olacak. Biz bu pazarda, 39 aydır aralıksız büyüyoruz. Üstelik bu büyümeyi tüm kategorilerde pazardan ve rakiplerimizden daha iyi bir performans göstererek sağladık. Sektörümüzde 21 alt kategori var ve hepsinin büyüme lideriyiz” dedi.