Merkez üssü Silivri olan depremin ardından üç büyük operatörün GSM hatlarında yoğunluktan dolayı zaman zaman kopmalar yaşandı. Vatandaşlar, Whatsapp ve benzeri uygulamaların arama özelliklerini kullanarak haberleşti. Depremden saatler sonra telefonlar normale dönerken Türk Telekom'da sorun devam ediyor.

[old_news_related_template title="Depremden sonra telefonlar kilitlendi! Vatandaşlardan büyük tepki" desc="Kandilli Rasathanesi'nin açıklamasına göre İstanbul'da Silivri açıklarında 5.8 şiddetinde yeni bir deprem meydana geldi. Depremin ardından GSM hatlarında yoğunluktan dolayı iletişim sağlanamadı. Vatandaşlar da bu duruma sosyal medya hesapları üzerinden tepki gösterdi. 17 Ağustos depreminde de buna benzer bir durum yaşanmıştı. Üzerinden 20 yıl geçmesine rağmen yine aynı sorunla karşı karşıya kalındı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2019/09/26/iecrop/resim1_9501514_16_9_1569501334.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2019/ekonomi/depremden-sonra-telefon-hatlarinda-yogunluk-5355580/"]

TÜRK TELEKOM'DAN AÇIKLAMA

Yaşanan kesinti nedeniyle Türk Telekom'dan açıklama geldi.  Açıklamada, "Merkez üssü Silivri olan deprem sebebiyle, mobil hatlardaki yoğunluk kaynaklı kesinti söz konusu olmakla beraber, sabit ses, geniş bant ve fiber altyapımızda herhangi bir kesinti ve sorun bulunmadığını belirtiriz. Sarsıntıdan etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun diliyoruz" ifadelerine yer verildi.

TURKCELL'DEN AÇIKLAMA

Konuyla ilgili bir açıklama da Turkcell'den geldi. Sosyal medya hesabından duyurulan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Silivri açıklarında meydana gelen depremden dolayı ses aramalarında yoğunluk yaşanmaktadır. Hizmet dışı kalan sahamız bulunmamaktadır. 4.5 G ve fiber altyapımız kesintisiz hizmet yapmaktadır. Tüm Türkiye’ye geçmiş olsun."