DS Automobiles, 2018 yılında sergilemiş olduğu performansı; DS 7 Crossback modelinin küresel başarısı, yeni satış noktalarının hizmete sunulması ve ONLY YOU DS Expérience yaklaşımı olmak üzere üç ana başlık altında değerlendiriyor.

ds_logo_reversed_rgb

Fransa’da premium SUV segmentinin lideri olan DS, Fransa’da yüzde 12,6 artışla 24.004 adet otomobil satışı gerçekleştiren DS Automobiles, İspanya’da ise yüzde 17,7 artışla 4.325 adet otomobil satışı gerçekleştirdi. Almanya’da yüzde 12,7 artışla 3.730 otomobil satan DS Automobiles; Belçika ve Lüksemburg’da yüzde 5,1 artışla 2.100 adetlik bir satış performansına imza attı. İtalya’da ise yüzde 0,3 artışla 2.660 otomobil satışı gerçekleştirdi.

ds-7_crossback-2018-1600-1a-kopya

DS Automobiles Çin ve Güneydoğu Asya pazarında 3.955 adet satarak, global satışlarının yüzde 7,4’ünü buradan elde etti. Afrika ve Ortadoğu bölgesinde ise 1.440 otomobil sattı. Türkiye ise 2018’de elde ettiği 236 adet ile satışlarını %98 oranında artırarak bölgenin lider ve en hızlı büyüyen pazarı oldu.

ds-7_crossback-2018-1600-03-kopya

DS Automobiles 2018 yılında 188 yeni satış noktası açtı ve 2017 yılında 150 adet olan satış noktasını ikiye katlamış oldu. Her iki günde bir açılış yapan marka, 2018 yılında açtığı satış noktalarıyla 14 yeni ülke kapsarken faaliyet gösterdiği ülke sayısı 40’a ulaştı. Tüm dünyada 376 DS STORE ve DS SALON bulunurken DS Automobiles, DS 3 Crossback La Première ile e-ticaret kanalını tanıttı.