İstanbul’dan start alan “KonAtolia”, ilk durak olarak 16 Nisan’da Ankara’yı seçti. Daha sonra sırasıyla Nisan ayında Samsun, Ordu, Erzurum, Van ve Mardin ayaklarını tamamlayıp Mayıs ayında da Adana, Mersin, Antalya, Fethiye, İzmir ve Bursa’da bayi lansmanlarını gerçekleştiren Hyundai, proje kapsamında 1.600 davetliyle bir araya geldi. Türkiye’nin uzman otomotiv gazetecileri de yetkili satıcılarda gerçekleştirilen bu lansmanlarda sahneye çıkarak konuklarla KONA 1.6 dizel ile yaptıkları test sürüşlerini doğrudan anlatma fırsatları buldular.



KonAtolia ile ilgili görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, “Geçtiğimiz yıl Türk tüketicisiyle buluşturduğumuz KONA modelimizin 2019 yılında da dizel versiyonunu satışa sunmaktan dolayı büyük bir heyecan duyuyoruz. Hyundai’nin ülkemizdeki imajına ve satışlarına doğrudan katkıda bulunacak KONA’ya inancımız ve güvenimiz tam. Bu amaçla, 12 yetkili bayimizde KONA dizel lansmanı gerçekleştirdik ve 45 gazeteci dostumuz da bizlerle beraber olarak yeni modelimizi şehirlerarası yollarda test ettiler. Ayrıca KONA dizel hakkındaki deneyimlerini ve tecrübelerini davetlilerle paylaşarak Türkiye’de bir ilki gerçekleştirmemize destek oldular. Bizlerle beraber olan tüm gazeteci dostlarımıza ve lansmanlarda emeği geçen tüm Hyundai bayi teşkilatımıza teşekkür etmek istiyorum” dedi.