Markanın toplam satışları 2018 yılında bir önceki yıla göre yüzde 10.5 artarak 517 bin 600 adet olarak gerçekleşti. Leon, 158 bin 300 satış rakamıyla hala markanın en çok satan modeli konumunda. Markanın kompakt B-SUV modeli Arona, 98 bin 900 adetlik satış rakamıyla markanın başarısında önemli rol oynadı. Ibiza satışları 136 bin 100 adede ulaşırken, Ateca ise, 78 bin 200 adet satış ile en çok satan dördüncü modeli oldu. 2018 yılında yeni Cupra markası da başarılı bir başlangıç yaparak yüzde 40'lık bir büyüme ile 14 bin 300 adetlik satış gerçekleştirdi.

1547818523_seat_breaks_its_historic_sales_record_in_2018_001_hq_1_

Yılı değerlendiren Seat Başkanı Luca de Meo, “Satış rekoru, 2016 yılında başlattığımız agresif ürün satışı stratejimizin ve modellerin başarısını kanıtladı. Otomotiv endüstrisinde nadir görülen bir başarı göstererek üst üste iki yıl da çift haneli büyüme kaydettik. Müşteri güveni ve elde ettiğimiz olumlu finansal sonuçlar bizi sektörde karşılaştığımız zorluklarla yüzleşme konusunda iyimser kılıyor. Seat, otomotiv endüstrisinin yeni döneminde önemli bir aktör olmayı hedefliyor” diye konuştu.