Bilim insanlarının yeni radyo sinyali keşfi evrende yalnız olmadığımıza yönelik araştırmaları teşvik edecek kadar önemli görülüyor. Yeni sinyalin en büyük özelliği kendini tekrar ederek gelmeye devam etmesi.

Şu ana kadar yaklaşık 6 kez yakalanan radyo sinyalinin tam lokasyonu bulunamasa da 1,5 milyar ışık yılı uzaklığındaki bir galaksiden geldiği düşünülüyor. Bilim insanları şimdiye kadar sadece 60 radyo sinyali bulmuştu ancak bunlardan sadece biri kendini tekrar ediyor. Radyo sinyallerinin önemine vurgu yapan bilim insanları, sinyallerin insanlar gibi gelişmiş canlılar sayesinde ya da uzayda meydana gelen patlamalar sonucu oluşabileceğinin de altını çiziyor.

[old_news_related_template title="NASA Dünya'dan daha büyük sulu bir gezegen buldu!" desc="NASA, 226 ışık yılı uzaklığında, Dünya'dan iki kat daha büyük bir gezegen keşfedildiğini duyurdu. Yüzeyinde su olduğu tahmin edilen gezegene K2-288Bb ismi verildi. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2019/01/iecrop/nasa-iha1_7117055_16_9_1546961050.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2019/teknoloji/nasa-dunyadan-daha-buyuk-sulu-bir-gezegen-buldu-3040924/"]