Sözcü Plus Giriş

İŞKUR işçi alımı: Düzce Üniversitesi 28 sürekli işçi alacak! İşte başvuru şartları…

Düzce Üniversitesi, Basın İlan Kurumu resmi portalı ilan.gov.tr aracılığıyla 28 sürekli alacağını duyurdu. Yayımlanan ilan ile işçi alımı başvuru şartları da duyuruldu. Alımlar İŞKUR üzerinden yapılacak.

09:28 -
İŞKUR işçi alımı: Düzce Üniversitesi 28 sürekli işçi alacak! İşte başvuru şartları…

Yapılan açıklamada; “Düzce Üniversitesi Rektörlüğü ve bağlı birimlerinde çalıştırılmak üzere 4857 sayılı İş Kanunu ve “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” kapsamında Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) aracılığıyla “Sürekli İşçi” alımı yapılacaktır” denildi. İşte başvuru şartları…

İLAN DETAYLARI İÇİN TIKLAYINIZ

BAŞVURU ŞARTLARI

1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak.

2. 18 yaşını tamamlamış olmak.

3. Başvurulan meslek için belirlenen bir okuldan(bölümden/programdan) son başvuru tarihi itibariyle mezun olmak ve istenilen diğer sertifika/belgelere sahip olmak.

4. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almıyor olmak.

5. İşe alınmada öncelik hakkına sahip olan adaylardan anılan Yönetmeliğin 5 inci maddesinin birinci fıkrasında belirtilen öncelikli durumlarını gösterir belgeye sahip olmak.

6. Göreve başlayacak personelin başvurduğu kadronun gerektirdiği görevleri yapmasına engel sağlık sorununun olmaması (bedensel ve fiziksel) gerekmektedir. Başvuran adaylar bunu kabul etmiş sayılacaktır. Aksi durumda ilgili mevzuat hükümlerine göre işlem yapılacaktır.

7. Engellilerin, durumlarını ilgili mevzuatına göre yetkili sağlık kuruluşlarından alınan engelliler için sağlık kurulu raporuyla belgelendirmek.

8. Kamu Kurum ve Kuruluşlarında İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'in 17 inci maddesi gereğince yapılacak sınavda başarılı olmak.

9. Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği bulunmamak (Terhis, Muaf, Tecilli)

Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp Paylaş more