Tur Assist’in dijital çözümleri ile ilgili olarak Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener, sigorta şirketlerine bugüne kadar, kasko ve konut değer zincirinin belli noktalarında hizmetler sunduklarını hatırlatarak, “Şimdi, sunduğumuz hizmetleri dijital çözümlerle birleştirerek, sigorta şirketlerinin değer zincirine uçtan uca çözüm sunabilir durumdayız. Bu da sigorta şirketlerine 2020’de çok önemli katma değer yaratacak” dedi.

Online psikolog desteği de var

Yener’in ‘dijital sağlık platformu’ ile ilgili olarak verdiği bilgilere göre, bu hizmette fiziki bir lokasyon yok; hizmet tamamen dijital. Söz gelimi, aracı ile kaza yapan sigortalının ciddi bir durumu varsa, kendisine ambulans yönlendiriliyor. Ya da kişi, kaza anında başına bir darbe aldı; ancak hastaneye gidip gitmemeye karar veremedi. Bu noktada da ‘dijital sağlık platformu’ devreye giriyor. Sigortalı, söz konusu hizmette, online şekilde doktorla görüntülü olarak konuşabiliyor. Yapılan görüşme sonucunda online doktor, aracı ile kaza yapan sigortalının hastaneye yönlendirilip yönlendirilmeyeceğine karar veriyor. Hatta, sigortalı büyük bir travma yaşamışsa kendisine online olarak psikolog desteği de veriliyor.

[old_news_related_template title="Tamamlayıcı sağlıkta sigortalı adedi 1.5 milyonu aştı" desc="Sigorta sektöründe geride bıraktığımız 2019 yılının parlayan yıldızlarından biri kuşkusuz ‘sağlık’ branşı oldu’ kârlı olarak büyüyen sağlığın temel ürünlerinden, özel sağlık sigortasında (ÖSS) sigortalı adedi uzun yıllardır adeta yerinde sayarken, diğer ürünlerden tamamlayıcı sağlık sigortasında (TSS) sigortalı adedi 1.5 milyona koşuyor. Yabancılar için sağlıkta da sigortalı adedi 1 milyona yaklaştı. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2020/02/11/iecrop/saglik-sigortasi_16_9_1581402890.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2020/sigorta/tamamlayici-saglikta-sigortali-adedi-1-5-milyonu-asti-5617922/"]